حضور تجارت طلایی در نمایشگاه Euroshop 2020

حضور تجارت طلایی در نمایشگاه Euroshop 2020
حضور تجارت طلایی در نمایشگاه Euroshop 2020

نمایشگاه یوروشاپ امسال هم به پایان رسید و افسوس و صد افسوس که باز هم شرکت‌های ایرانی در یک آوردگاه بین المللی حضوری بسیار ضعیف و کمرنگ داشتند.

 

شرایط تحریم و تغییرات نرخ ارز قابل درک است ولی واقعا آیا حضور مدیران عامل شرکت ها هم برای بازدید از بزرگ‌ترین نمایشگاه خرده فروشی دنیا هم امکان پذیر نیست ؟

آیا واقعا برای آشنایی با جدیدترین تکنولوژی های این صنعت و فعالان این حوزه نباید در این رویداد حضور می داشتند ؟

آیا نمایشگاهی که در آن ۲۳۰۰ شرکت از سراسر جهان تمامی داشته های علمی و فنی خود را به نمایش می گذراند ارزش مطالعه و کنکاش و الگوبرداری نداشت؟

 

تیم #تجارت_طلایی همواره این اعتقاد را دارد که تولید ملی بدون دانش فنی فقط اتلاف منابع است . پس چقدر خوب بود که تولیدکنندگان عزیزمان در این آوردگاه بین المللی حضور می یافتند و با ایده ها و محصولات و تکنولوژی های نوین صنعت آشنا می شدند و این آموخته ها را در شرکت ها و واحدهای تولیدی خود به کار می گرفتندباشد روزی که مدیران ما بدانند که برای پیشتازی در تولید و رهبری در بازار در ابتدا باید پیشتاز در آموختن و کسب مهارت های لازم علمی و فنی باشند.

برای تیم تجارت طلایی دیدار مدیران شرکت راک تهران، ماتیلوس، پایاطرح وفرم و اسپار بسیار ارزشمند بود که در روزهای برگزاری نمایشگاه با دقت و وسواس در حال مطالعه و مذاکره و کسب دانش فنی لازم در جهت بکارگیری در واحدهای تولید یا عملیاتی خودشان بودند.

امیدواریم که در سنوات آتی شاهد حضور بیشتر شرکت‌های ایرانی در این آوردگاه جهانی باشیم.

تگها : مراکزخرید , ماهنامه تجارت طلایی , Euroshop2020

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان