کارفور امارات متحده عربی کمک‌های مالی برای لبنان را آغاز می‌کند

کارفور امارات متحده عربی کمک‌های مالی برای لبنان را آغاز می‌کند
کارفور امارات متحده عربی کمک‌های مالی برای لبنان را آغاز می‌کند

برند کارفور که توسط ماجد الفطیم در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا اداره می‌شود، کمک‌های مالی برای لبنان را آغاز می‌کند. کارفور با شروع این فعالیت در سطح منطقه در جهت حمایت از افراد نیازمند که در حادثه فاجعه‌بار بیروت پایتخت لبنان آسیب دیده‌اند، اقدام کرده است.

کارفور امارات با همکاری هلال احمر امارات و کارفور لبنان به جمع‌آوری، اهدا و توزیع کمک‌های مهم از طریق کانال‌های مختلف از جمله دریافت کمک‌های مشتریان اقدام کرده است.

با شروع این فعالیت توسط کارفور این امکان ایجاد شده است تا مردم بتوانند به افراد آسیب‌دیده در بیروت کمک کنند. مشتریان می‌توانند از طریق اپلیکیشن کارفور، با انتقال وجوه به هلال احمر امارات، کمک‌های نقدی خود را پرداخت کرده و همچنین کوپن دیجیتال کارفور را به‌صورت آنلاین و در جهت استفاده هلال احمر امارات برای خرید لوازم ضروری قربانیان خریداری کنند.

علاوه‌بر این مشتریان می‌توانند بسته‌های اقلام حمایتی خود را به شعبه‌های فروشگاه‌های کارفور در سطح کشور برای ارسال به آسیب‌دیدگان بیروت تحویل دهند.

برند ماجد الفطیم با ایجاد این کانال‌های حمایتی از آسیب‌دیدگان فاجعه لبنان در این برهه زمانی حساس همدردی و انسانیت را ترویج می‌دهد.

 

منبع: imagesretail.me

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , مراکزخرید , ماهنامه تجارت طلایی , برند ماجد الفطیم , فروشگاه‌ کارفور

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان