کارت زرد به 15 مرکز تجاری ، اداری و مسکونی نا ایمن

کارت زرد به 15 مرکز تجاری ، اداری و مسکونی نا ایمن
کارت زرد به 15 مرکز تجاری ، اداری و مسکونی نا ایمن
اخطار به ۱۵ مرکز تجاری، اداری و مسکونی ناایمن در منطقه ۱۵
۱۵ ساختمان ناایمن و خطر ساز جنوب شرق تهران در ۴ ماه نخست سال شناسایی و به مالکان آن‌ها اخطار داده شده است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، منوچهر رحیمی مدیرستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه با تاکید بر ضرورت شناسایی ساختمان‌های ناایمن گفت: از ابتدای سال جاری 15 ساختمان ناایمن در نواحی 4 و 6 شناسایی شده است که ضمن هشدار به مالکان و ذینفعان ساختمان های خطر ساز و فاقد ایمنی، تدابیر لازم از طریق نواحی، معاونت شهرسازی، معماری و اداره حقوقی تبیین شده است.
وی افزود : 3 مرحله به مالکان به منظور رفع خطر اخطار داده می شود که در صورت عدم تمکین، از طریق مراجع قضایی برای پلمپ اماکن تجاری و رفع خلاف ساختمان های مسکونی در کمیسیون ماده 100 اقدام خواهد شد. اکنون به این ساختمان ها اخطار لازم داده شده است و مالکان آن ها سه ماه فرصت دارند برای رفع خطر اقدام کنند.
رحیمی ادامه داد : کمیته ایمنی شهرداری منطقه 15 متشکل از معاونان خدمات شهری و محیط زیست، شهرسازی و معماری، اجتماعی و فرهنگی، ستاد مدیریت بحران و عوامل آتش نشانی بمنظور خدمات رسانی مطلوب و بهینه به شهروندان از ابتدای سال تشکیل و جلسات متعددی تاکنون برگزار کرده است.
وی گفت: بازدیدهای میدانی مستمر از محله ها، دعوت از مالکان ساختمان های پرخطر در کمیته های ایمنی، از جمله اقدامات انجام شده این کمیته برای افزایش ایمنی معابر شهری است.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان