«چه‌هاوس»، لذت و زیبایی به زبان ایتالیایی

«چه‌هاوس»، لذت و زیبایی به زبان ایتالیایی
«چه‌هاوس»، لذت و زیبایی به زبان ایتالیایی

«چه‌هاوس»، لذت و زیبایی به زبان ایتالیایی
ایتالیا را با بناهای زیبای شهری و البته غذاهای خوشمزه‌اش می‌شناسیم؛ غذاهایی که معرف زندگی به سبک ایتالیایی است و از طرف این ناحیه دارای مردم خونگرم به تمام دنیا صادر شده اما بدون کاتالیزوری به نام برندهای مطرح غذایی، امکان جهانی شدن این اغذیه‌ها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم وجود نداشت.
 در بین تمام برندهایی که سهم مهمی در جهانی‌سازی اغذیه و نوشیدنی ایتالیایی داشتند، یک نام می‌درخشد؛ «چه‌هاوس».
 این نام جذاب مرزهای شهرت را درنوردیده و حالا حتی در کشور خودمان هم ردپایی دارد.
 «تجارت طلایی» بانی مذاکرات موفق با «چه‌هاوس» 
در جریان مراسم باشکوه مپیک‌فود در میلان، «تجارت طلایی» در راستای عمل به شعار «دروازه‌ای به بازارهای جهانی» به مذاکره با «چه‌هاوس» پرداخت و مدیر این مجموعه در راستای تسهیل ارتباط، مصاحبه‌ای با مدیران برند انجام داد که پس از معرفی «چه‌هاوس» در این شماره، طی شماره بعدی از نظرتان می‌گذرد. در واقع این اقدام، گام دیگری درجهت دانش‌افزایی و پیاده کردن تجربیات برندهای مطرح خارجی برای همتایان ایرانی بود.
یک برند خوشمزه 
«چه‌هاوس» سال 2006 توسط دو صنعتگر خلاق به نام‌های آلبرتو پولی و کریستیانو لتزی تاسیس شد. در واقع فکر داشتن این برند از وقتی خانواده پولی در سال 1962 برند شخصی خودشان را افتتاح کردند، وجود داشت و در نهایت یک دیدار تجاری کلیدی بین پولی و لتزی، جرقه تاسیس «چه‌هاوس» را به وجود آورد. این برند با وجود قدمت اندک به خاطر سطح خدمات‌رسانی مطلوب اکنون در 50 واحد تجاری فعالیت دارد و هشت بازار جهانی را در اختیار خودش گرفته است. به مرور زمان، این برند به حدی در ایتالیا و سایر کشورهای دنیا محبوب شد که اکنون در 45 کشور اروپایی، شمال آفریقا و خاورمیانه شعبه دارد و اخیرا سومین فروشگاه خودش را در ابوظبی امارات افتتاح کرده است. در ایتالیا، 28 شعبه برند برای علاقه‌مندان به کافه‌نشینی و نوشیدنی، مشغول به کار است و از جمله امتیازهای ویژه و در واقع دلیل فراگیری و محبوبیت «چه‌هاوس»، سرو نوشیدنی‌های غیرالکلی است که مسلمانان ایتالیا و سایر کشورهای دنیا را به این نام مشهور، علاقه‌مند و وابسته کرده است.
اقدامات جدید 
علاوه بر امارات که پذیرای سومین شعبه «چه‌هاوس» شد، قطر و تونس هم ورود این برند به کشورشان را جشن گرفتند. نخستین شعبه «چه‌هاوس» در قطر در مجتمع «ال‌مرخیا» افتتاح شد و خیابان «اناصر» هم اولین منطقه تونس بود که از «چه‌هاوس» استقبال کرد.
سرمایه‌گذاری در خاورمیانه
چه‌هاوس در همان سال‌های ابتدایی تاسیس متوجه یک فرصت طلایی به نام بازار خاورمیانه شد؛ بازاری که روز به روز در حال مدرن‌تر شدن است و از عناصر این مدرنیته، قطعا می‌توان از کافی‌شاپ‌های جذاب و مدرن نام برد. به همین دلیل این برند از سال 2011 سرمایه‌گذاری جدی خودش در خاورمیانه را آغاز کرد و اکنون در دوبی(امارات)، دوحه (قطر)، دمام (عربستان سعودی)، ابوظبی (امارات) و دهران (عربستان سعودی) نمایندگی دارد. از دیگر شعب برجسته چه‌هاوس در سایر نقاط دنیا می‌توان به کراوا و تیمسورا در رومانی و میلان، تورین، فلورانس و برگامو در ایتالیا اشاره کرد. به گفته مدیران این برند، «چه‌هاوس» در نظر دارد طی پنج سال آینده حداقل 10 شعبه دیگر در شمال آفریقا، خاورمیانه و به‌خصوص اروپا افتتاح کند. با این روند پرشتاب و البته سطح معماری و خدمات مطلوب تا یک دهه دیگر خیلی بیش از زمان فعلی از پدیده‌ای به نام «چه‌هاوس» خواهیم شنید.

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان