پای آمازون به بازار خرده فروشی ترکیه باز شد

پای آمازون به بازار خرده فروشی ترکیه باز شد
پای آمازون به بازار خرده فروشی ترکیه باز شد
پای آمازون به بازار خرده فروشی ترکیه بازشد
خرید از آمازون، بزرگ‌ترین خرده فروشی آنلاین آمریکایی، شاید یکی از بزرگ‌ترین سوالاتی باشد که در ذهن همه ما ایرانی‌ها وجود دارد. برخلاف ایران، حالا ترکیه میزبان این شرکت بزرگ خواهد بود. آمازون چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرده است که فعالیت رسمی خود در ترکیه را کلید زده است و قرار است تا در ماه‌های آینده امکان خرید 15 گروه کالا برای کاربران سراسر ترکیه فراهم شود.
 
آمازون در بیانیه‌ای چنین توصیح داده است:
ما متعهدیم تا در چند ماه آینده کسب و کار خود را در ترکیه راه‌اندازی کنیم. از امروز کاربران ترکیه‌ای می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.amazon.com.tr کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت پایین و فرآیند ارسال کالا برای سفارش‌های بالای 50 لیره انتخاب کنند.
 
به گفته آمازون، شرکتی که هدف تبدیل شدن به بهترین شرکت کاربر محور دنیا را دارد، محصولات مختلفی همچون کتاب، لوازم الکترونیکی، لوازم ورزشی، ابزارآلات، اسباب بازی، لوازم خانگی و... در این فروشگاه اینترنتی در دسترس کاربران ترکیه قرار دارد. گویا از آغاز فعالیت آمازون در سال 1995 تا کنون، هزاران کاربر ترکیه‌ای از فروشگاه‌های مختلف آمازون خرید داشته‌اند. آمازون با راه‌اندازی این سرویس در ترکیه در نظر دارد تا با ساده‌سازی فرآیند فروش، به موفقیت فروشندگان آنلاین کمک کند.آمازون در سال 1994 توسط جف بزوس که حالا ثروتمند‌ترین فرد در سراسر جهان است، تاسیس شد. حالا آمازون 24 ساله، بزرگ‌ترین خرده فروشی آنلاین دنیاست و شاید یکی از دلایل سرمایه‌گذاری آمازون در ترکیه، رشد 37 درصدی ارزش بازار خرده فروشی آنلاین در ترکیه باشد.
 
آمازون سرویس‌ها و محصولات فراوانی دارد اما متاسفانه به صورت مستقیم از ایران خرید از آمازون ممکن نیست. همین محدودیت‌ها باعث شده است تا چندین شرکت و وب سایت‌، راهی فراهم کنند تا ایرانیان بتوانند به شیوه‌ای غیر مستقیم از این فروشگاه خرید کنند. یکی از این وب سایت‌هایی که خرید از آمازون را برای کاربران ممکن می‌کند، وب سایت پیمنت اکسپرس است.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان