«پارسیان» نامی آشنا در میان مراکزخرید شرق پایتخت

«پارسیان» نامی آشنا در میان مراکزخرید شرق پایتخت
«پارسیان» نامی آشنا در میان مراکزخرید شرق پایتخت

«پارسیان» نامی آشنا در میان مراکزخرید شرق پایتخت
مجتمع تجاری پارسیان، مرکزخریدی شناخته‌شده و آشنا برای عموم ساکنان شرق پایتخت است که با توجه به موقعیت مکانی خود، هر روز میزبان بازدیدکنندگان بسیاری است. این مجموعه در آستانه نوروز 98 توانست رکورد پاخور مراکز خرید شرق تهران را به نام خود ثبت کند. حمیدرضا خاکباز مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره مجموعه پارسیان توضیحاتی را پیرامون برنامه‌های این مجموعه برای سال جاری ارائه داد که در ادامه می‌خوانید.


لطفا بفرمایید مجتمع تجاری پارسیان طی سال 97 چه دستاوردهایی را داشت و خصوصا در شب‌های انتهایی سال 98 و آستانه نوروز استقبال مردم از این مجموعه به چه صورت بود؟
با وجود اینکه در اواسط سال 97 شاهد نوسانات غیرمنطقی نرخ ارز و به تبع آن کاهش واردات مواد اولیه بودیم و اکنون نیز هستیم و تولیدات کالاهای مختلف در داخل کشور هم با مشکلاتی مواجه شده است، باید بگویم که در همین شرایط نامساعد مجتمع تجاری پارسیان در شب‌های پایانی سال توانست پربازدیدترین مجتمع تجاری در شرق تهران لقب بگیرد و پاخور چندبرابر و همین‌طور فروش بیشتری را نسبت به زمان مشابه سال قبل تجربه کند، چراکه پذیرای حجم بالایی از مشتریان در آستانه نوروز 98 بودیم که مرکزخرید پارسیان را برای خرید و گشت‌و‌گذارهای خود انتخاب کرده بودند.


مجتمع پارسیان در مقایسه با مجتمع‌های تجاری شرق تهران چه برتری‌هایی دارد؟
تلاش ما در مجتمع تجاری پارسیان همیشه بر آن بوده تا در کنار مردم باشیم و مشکلات پیش آمده در مجتمع را در همان زمان و به بهترین شکل ممکن و البته به نفع مشتریان محترم حل وفصل کنیم تا بدون ناراحتی از مجموعه خارج شوند. امروز شاهد هستیم که مرکزخرید پارسیان به محلی تبدیل شده است که مشتریان با آرامش خاطر در آن وارد شده و اجناس را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت برای تمام اعضای خانواده‌شان تهیه می‌کنند.


روش‌های جذب مشتری از طرف شما به چه صورت بوده و نسبت به سال قبل چه تفاوت‌هایی را شامل شده است؟
باید بگویم که مجتمع تجاری پارسیان برای تمامی ساکنان محله‌های شرق و حتی کل تهران شناخته شده است و نیازی به تبلیغات آنچنانی ندارد زیرا مشتریان وفادار خودش را جذب کرده است. اما به تازگی واحدهای تجاری و اصناف حاضر در مجتمع این امکان را پیدا کرده‌اند که کالاهای قابل عرضه‌شان را از طریق فضای مجازی و در شبکه‌های اجتماعی معرفی کنند. در واقع در کنار وجود فروشگاه زنجیره‌ای رفاه و امکاناتی که در کل مجموعه پارسیان ارائه شده است، آسایش را برای مشتریان فراهم می‌کنیم که نتیجه آن وفاداری مشتریان و انتخاب مجدد این مجموعه برای تامین نیازهای زندگی از طرف آنهاست.


برنامه این مجتمع برای سال جدید چیست؟
در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های ما در مجموعه پارسیان براساس شرایط حاکم بر کشور است که البته بهبود این اوضاع وابسته به برنامه‌هایی است که مسئولان در راستای بازخورد کمترین ضرر به تولیدکنندگان باید مدنظر قرار دهند، زیرا هرچقدر که قدرت خرید مردم افزایش یابد ما فعالان صنعت مراکزخرید نیز روند فعالیتی بهتری خواهیم داشت.

آیا طی سال جاری برنامه یا جشنواره‌ای از طرف مجتمع پارسیان برگزار می‌شود؟
بله، ما از اواخر خرداد ماه 98 نخستین جشنواره مجموعه پارسیان را برگزار خواهیم کرد. علاوه بر آن جشنواره‌های دیگری هم مدنظر داریم که احتمالا در فصل تابستان برگزار می‌شود و تمامی این جشنواره‌ها با اهدای جوایز و اعمال تخفیفات ویژه بر کالاهای قابل عرضه در مجموعه همراه خواهد بود. 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان