«LVMH» اسپانسر اصلی و پارتنر المپیک ۲۰۲۴ پاریس

«LVMH» اسپانسر اصلی و پارتنر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
«LVMH» اسپانسر اصلی و پارتنر المپیک ۲۰۲۴ پاریس

گروه «LVMH» همراه برند جواهرسازی Chaumet و همچنین Dior حامیان مالی المپیک تابستانی پاریس هستند.

گروه «LVMH» همچنین اسپانسر ورزشکارانی از جمله شناگر فرانسوی، لئون مارچند خواهد بود.

گروه LVMH علاوه بر نقش اسپانسر اصلی، پارتنر و شریک تجاری المپیک تابستانی پاریس و همچنین پارالمپیک هم خواهد بود. این نقش به برند مشهور اجازه می دهد سود ویژه تری نسبت به سایر اسپانسرها از این رقابت‌ها نصیب ببرد و در مراسم افتتاحیه حضور پررنگ‌تری داشته باشد.

بندهای این قرارداد که توسط آنتوان آرنو، یکی از 5 فرزند و از وارثان رئیس و مدیرعامل برند، برنارد آرنو به امضا رسید، فاش نشد. یکی از نزدیکان به مذاکرات در ماه می(May) گفت: انتظار می‌رود رقم قرارداد 150 میلیون یورو (166 میلیون دلار) باشد و شامل تبلیغات متمرکز باشد. آنتوان آرنو هنگام اعلام رسمی گفت: «این المپیک در واقع فرصتی برای درخشش فرانسه است

 

 

با توجه به اینکه المپیک تنها یک سال دیگر از راه می‌رسد، مذاکرات بین کمیته سازماندهی المپیک و بزرگترین گروه برندهای لوکس جهان که با ارزش‌ترین شرکت اروپایی با سرمایه بازار بیش از 400 میلیارد یوروست، مباحثات زیادی را در فرانسه ایجاد کرده است.

در حاشیه نشست سالانه سهامداران «LVMH» در آوریل، آنتوان آرنو پیش بینی کرد مراسم افتتاحیه که در کنار رودخانه سن برگزار می‌شود، می‌تواند پربیننده ترین رویداد در تاریخ المپیک باشد. البته این همکاری ممکن است خطراتی را هم به همراه داشته باشد. به طور کلی  المپیک می‌تواند در ژئوپلیتیک جهانی تاثیرگذار باشد و مناقشات بر سر مسائل داخلی را پررنگ کند؛  مانند مسائل مربوط به حقوق بشر چین در آستانه بازی‌های المپیک 2008 یا اختلاف بر سر حضور ورزشکاران روسیه و بلاروس در المپیک آتی.

 سایر حامیان مالی المپیک پاریس،  Airbnb ، علی بابا، کوکاکولا و تویوتا هستند.

 

منبع: Reuters.com

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , برندهای لوکس , پاریس , اسپانسر , جواهرسازی , المپیک 2024

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان