خلاقیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی در تشویق استفاده از ماسک

خلاقیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی در تشویق استفاده از ماسک
خلاقیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی در تشویق استفاده از ماسک

 

با افزایش مجدد ابتلا به کرونا در کشور، کارشناسان و مسئولان با پویش «من ماسک می‌زنم»، هرچه بیشتر مردم را به استفاده از ماسک به خصوص در مراکز عمومی تشویق می‌کنند، اما بخش خصوصی بعضا با ابتکاراتی خلاقانه پیش از آن دست به کار شده است.

اگرچه از همان روزهای اول شروع بیماری همه‌گیر کرونا، بلافاصله در مورد اهمیت استفاده از ماسک برای جلوگیری از انتقال ویروس تاکید شد ولی به علت کمبود تامین آن در سطح کشور، چندان در مورد اجباری شدن آن در همه‌ی مراکز عمومی صحبت نمی‌شد. در این زمینه بخش خصوصی زودتر وارد شد و برخی مراکز شرط استفاده از خدمات خود را پوشیدن ماسک عنوان کردند.

هرچند اخیرا مراکز عمومی هم در حال پیوستن به رویه‌ی استفاده‌ی اجباری از ماسک برای مشتریان و مراجعان خود هستند، اما همچنان کار فرهنگی و تشویق و آموزش، نقش مهم‌تری را به نسبت قانون و اجبار در این زمینه دارد.

 

 

 

اقدام جالب فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی

در این راستا، فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی، با پیوستن به پویش ملی «من ماسک می‌زنم» و برای تشویق استفاده از ماسک در میان مشتریان خود، با کمک آژانس تبلیغاتی آسانگار دست به کمپینی جذاب و خلاقانه زده و چرخ‌دستی‌های خرید این فروشگاه‌ها را با یک ماسک جراحی و با شعار «لبخندتون یه دنیا می‌ارزه» تزیین کرده است.

حسام قنبری، مدیر روابط عمومی مجموعه‌ی هایپرمی در زمینه‌ی دلایل اجرای این کمپین گفت: «هدف ما از اجرای این کمپین، نشان دادن اهمیت نقش فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزش در کنار قانون و الزام است که روحیه‌ی اقدامات مسئولیت اجتماعی برند هایپرمی را در شرایط فعلی بیماری کرونا نشان دهد

وی در زمینه‌ی اثرگذاری این کمپین افزود: «هایپرمی برای مقابله با همه‌گیری ویروس در طی فرآیند خرید، امکانات بهداشتی و ضدعفونی خود را تقویت کرده است. الزام به استفاده از ماسک در فروشگاه‌ها اگرچه یکی از اقدامات مهم برای حفظ بهداشت عمومی است ولی اگر با اقدامات فرهنگی همراه نباشد، موفق نیست. سلامت مشتریان برای هایپرمی یک اصل مهم است و ما در این کمپین تلاش کرده‌ایم تا با یک عنصر بصری ساده ولی جذاب در چرخ‌دستی‌ها که در هر فروشگاه زنجیره‌ای به عنوان ابزار اصلی خرید محسوب می‌شود، این مفهوم آموزش و تشویق را دنبال کنیم

گفتنی است کمپین استفاده از ماسک در فروشگاه‌های هایپرمی به تازگی آغاز شده و در کنار آن، ضدعفونی مداوم محیط، پایش مداوم وضعیت سلامت کارکنان و سایر اقدامات کنترلی نیز از قبل در این فروشگاه پیاده‌سازی شده است.

 

منبع: اخباررسمی

 

 

تگها : فروشگاه زنجیره ای , خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مشتری مداری , هایپرمی , آسانگار

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان