همکاری اسپار با DHL در تایلند

همکاری اسپار با DHL در تایلند
همکاری اسپار با DHL در تایلند

همکاری اسپار با DHL در تایلند

اسپار اینترنشنال به‌عنوان بزرگ‌ترین خرده‌فروش مستقل دنیا از طریق شراکت با زنجیره تأمین DHL و شرکت خرده‌فروشی بانگ چاک (BCR) تایلند، تا پایان سال 2020، 300 فروشگاه جدید در این کشور افتتاح خواهد کرد.

طبق این توافق و در راستای برنامه گسترش فروشگاه‌های اسپار در تایلند، زنجیره تأمین DHL وظیفه حمل و نقل انبار به انبار، پخش و انبارداری در سراسر تایلند را برعهده خواهد داشت و این در شرایطی است که BCR زیرساخت‌های فروشگاهی را برای این خرده‌فروش هلندی فراهم می‌کند. در حال حاضر اسپار از دو انبار DHL برای انبارداری در دمای محیطی، پخش و انبار مواد یخ‌زده استفاده می کند.

اسپار همسو با اجرای این پروژه تا امروز 45 فروشگاه و 6045 مترمربع فضای فروش در تایلند افتتاح کرده و از این همکاری بسیار راضی است. تام روز، رئیس بخش عملیات اسپار اینترنشنال در این‌باره می‌گوید: «برای حمایت از اسپار تایلند جهت تحقق تازگی محصولات، حق انتخاب مشتریان و کیفیت خدمات مورد نظر اسپار بین‌المللی، می‌دانستیم که به شریکی باتجربه در زمینه حمل و نقل احتیاج داریم تا زنجیره تأمین غذایی بین‌المللی‌مان در کلاسی جهانی انجام شود. عملکرد DHL در مورد خرده‌فروش‌های دیگر در تایلند و دیگر نقاط دنیا این اعتماد را به ما داد تا از زیرساخت‌های آنها برای زنجیره تأمین محلی خود استفاده کنیم. از زمان آغاز همکاری با DHL از راحتی و شفافیت خدمات حمل و نقل آنها به وجد آمده‌ایم و شک نداریم که با این رویه به پیشرفت موردنظرمان در تایلند خواهیم رسید.»

زیرساخت زنجیره تأمین DHL کاملاً با استانداردهای کیفی اسپار از جمله سیستم دوربین مداربسته، سیستم اطفای حریق خودکار و انبارداری با امکان کنترل دما مطابقت دارد. کوین بورل، مدیرعامل DHL تایلند در این‌باره می‌گوید: «عملیات خرده‌فروشی به تجربه‌ای ویژه جهت دستیابی به کیفیت بالای انبارداری، حمل و نقل دقیق و زمان‌بندی همسو با تغییرات سریع نیاز دارد. با رشد آرام خرده‌فروشی در تایلند، ما مصمم هستیم تا سطح بالای سرویس خود را ارتقا دهیم و کیفیت جهانی اسپار در اختیار مصرف‌کنندگان تایلندی قرار گیرد.»

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان