هر آنچه باید در مورد فستیوال بزرگ سال 2021 بدانید

هر آنچه باید در مورد فستیوال بزرگ سال 2021 بدانید
هر آنچه باید در مورد فستیوال بزرگ سال 2021 بدانید

جشنواره خرید، دوبی را نورانی می‌کند

 

جشنواره خرید دوبی (DSF) که از 17 دسامبر آغاز شده، چیزی فراتر از یک ولخرجی خرید به حساب می‌آید و میزبان قرعه‌کشی‌ها، سرگرمی‌های خانوادگی، کنسرت‌های زنده و البته تبلیغات خرده‌فروشی است.

 

بیست‌وششمین دوره جشنواره تا 30 ژانویه 2021 ادامه دارد و گفته می‌شود بهترین دوره تاریخ برگزاری این مراسم خواهد بود.

برگزارکنندگان اقدامات سخت ایمنی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز تجاری و مراکز خرید شرکت‌کننده اعمال کردند.

«احمد ال‌خواجه» مدیرعامل جشنواره‌های دوبی و موسس خرده‌‌فروشی DFRE گفت: «خوشحالیم که یک بار دیگر میزبان چنین مراسمی هستیم. بیست‌وششمین دوره بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین جشنواره خرده‌فروشی جهان در یک منطقه اقتصادی ویژه به نام دوبی، فرصت مغتنمی برای نشان دادن قدرت صنعت خرده‌فروشی به‌عنوان یکی از مولفه‌های اقتصادی جهان امروز است.»

او ادامه داد: «این نمایشگاه آخرین مدل تکامل‌یافته مورد انتظار ماست که در آغاز سال 2021 به شکلی مثبت و سرگرم‌کننده عمل می‌کند و اجازه می‌دهد سال تلخ 2020 را به دست فراموشی بسپاریم.»

 

مزایای جشنواره

تخفیف حداکثر 75درصدی از جمله اتفاقات ویژه مراسم امسال است. تبلیغات فروش این مراسم هم از 26 دسامبر تا 30 ژانویه برگزار می‌شود و سه‌هزار و 500 فروشگاه و غرفه حاضر در مراسم بین 25 تا 75درصد تخفیف ارائه می‌کنند.

حامی مالی مراسم و تامین‌کننده جوایز، Infiniti Mega Raffle خواهد بود. بلیت‌های «رافل» با قیمت 200درهم در پمپ بنزین‌های ENOC و EPCO، فروشگاه‌های Zoom و ایستگاه‌های مترو دوبی موجود بود. خریدارانی که 200درهم را در مراکزخرید شرکت‌کننده خرج کردند، روزانه در قرعه‌کشی شرکت داده شدند تا شانس دریافت اتومبیل اینفینیتی  QX60و سایر اتومبیل‌های گرانقیمت را به دست آورند. در مجموع 45 وسیله نقلیه در طول مراسم اهدا شد و قرعه‌کشی‌های روزانه در مرکزخرید «گلوبال ویلیج» انجام گرفت.

 یک نفر در روز آخر برنده 500 هزار «درهم» شد. همچنین برند نیسان بهترین محصول خودش را به مراسم و برنده قرعه‌کشی اهدا کرد.

گروه طلا و جواهرات دوبی (DGJG) از 17 دسامبر تا 30 ژانویه یک مسابقه بزرگ با مجموع 25 کیلوگرم طلا برگزار می‌کند. ساکنان و بازدیدکنندگانی که از هر 180فروشنده شرکت‌کننده در سراسر دوبی جواهرات خریداری ‌کنند، به مرحله نهایی قرعه‌کشی راه می‌یابند. خریدارانی که  500درهم را برای جواهرات و طلا خرج ‌کنند‌، یک کوپن قرعه‌کشی و مشتریانی که الماس، مروارید یا ساعت مچی به ارزش 500 درهم خریداری کنند، دو کوپن می‌گیرند.

در طول برگزاری مراسم، روزانه به چهار برنده، یک کیلوگرم طلا که به طور مساوی تقسیم شده است اهدا می‌شود و همچنین 12 برنده دیگر، سه کیلوگرم طلا را به عنوان بخشی از قرعه‌کشی جایزه بزرگ که در روز آخر برگزار می‌شود، به شکل تقریبا مساوی به خانه می‌برند.

 

 

 

رویدادهای خرده‌فروشی

بازارهای این فستیوال، مشتریان را با مجموعه‌ای از رویدادها که در غرفه‌های مختلف برگزار می‌شوند، روبه‌رو کردند و همچنین رویدادهایی در«نخیل مال» و بازارهای محلی برای تفریح مردم تدارک دیده شد. بازارها همچنین میزبان نمایش‌های آتش‌بازی هفتگی بودند.

در زمان برگزاری فستیوال، خیابان‌های دوبی، مراکز خرید و مکان‌های دیدنی شهر با نورپردازی تزئینی و مارک‌دار جلوه خاصی یافتند. این شهر که از درختان نخل روشن، چراغ‌های همیشه روشن و پل‌های جالب تشکیل شده با چراغ و نور زنده شد.

مراسم امسال با یک جشن دو روزه که 17 تا 18 دسامبر در پارک برج اصلی در مرکز شهر دوبی در معرض دید عموم قرار گرفت، افتتاح شد.

 

منبع: KHALEEJTIMES.COM

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , دوبی , تخفیف , تبلیغات , جشنواره خرید دوبی , فستیوال , جشنواره‌های دوبی , رافل , درهم

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان