نمایشگاه ایران ریتیل شو 2021

نمایشگاه ایران ریتیل شو 2021
نمایشگاه ایران ریتیل شو 2021

سومین نمایشگاه تخصصی مراکزخرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (Iran Retail Show2021) در تاریخ ۹ لغایت ۱۲ مهرماه سالجاری در سالن‌های ۷_۸_۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران و با حضور فعالان و بازیگران اصلی این صنعت برگزار خواهد شد.

در نمایشگاه امسال همچو سنوات گذشته مراکز خرید در حال فعالیت یا در حال ساخت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای با سابقه و نوظهور، فروشگاه‌های آنلاین و اپلیکیشن‌های مالی، شرکت‌های بهره‌بردار مراکز خرید، شرکت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تجهیزات فروشگاهی و صنایع وابسته حضور به هم خواهند رساند تا آخرین دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید اهالی این صنعت قرار دهند.

از ویژگی‌های این نمایشگاه می‌توان به این نکته اشاره کرد که کاملا با استاندارهای بین‌المللی برگزار می‌شود و علیرغم سابقه کم (۲سال) توانسته نقش بسیار مهمی در توسعه کسب و کارهای مرتبط با این صنعت ایفا کند.

یکی از شاخصه‌های این نمایشگاه چهار روزی برگزاری ۱۲ پنل آموزشی در مجموع چهار روز است که باعث می‌شود مدیران عامل و صاحبان برندها‌ی خوشنام و موفق این صنعت بتوانند آخرین تجربیات و یافته‌های خود را در اختیار همکاران خود و فعالان این صنعت قرار دهند.

حال و هوای کل نمایشگاه امسال همچو سال گذشته بر بررسی و توسعه زیرساخت‌های علمی این صنعت بزرگ، درونی‌سازی و هماهنگی بیشتر با موضوع فروش آنلاین و بهره‌مندی صحیح از ظرفیت‌های فضای مجازی و شبکه‌سازی و تبادل ارتباطات و تعاملات در جهت حمایت از برندهای تولید کشور داخلی و توسعه آنها در مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور استوار خواهد بود.

 

در دوران کرونا فروشگاه‌های زنجیره‌ای توسعه چشمگیری داشتند و مراکز خرید نیز توانستند با رعایت اصول تاب‌آوری سازمانی بحران را مدیریت کنند و چرخه این صنعت از حرکت باز نایستد، حال شایسته است که اهالی صنعت بتوانند تجربیات و محصولات جدید خود را در این صنعت به نمایش گذاشته و فضای همکاری‌های اثربخش برای برندهای ایرانی را توسعه دهند.

 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه میتوانند با شماره‌تلفن‌های

66399241-66399243-66397350 

تماس حاصل فرمایند و یا به وبسایت

www.GBMNEWS.ir

مراجعه کنند.

تگها : ایران ریتیل شو , فعالان صنعت خرده فروشی , ایران ریتیل شو 2021 , نمایشگاه چهار روزه , سومین نمایشگاه تخصصی مراکزخرید , ۱۲ پنل آموزشی , صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته , برندها‌ی خوشنام , فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور , Iran Retail Show2021

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان