نقش پررنگ گوشی‌های هوشمند در جمعه سیاه

نقش پررنگ گوشی‌های هوشمند در جمعه سیاه
نقش پررنگ گوشی‌های هوشمند در جمعه سیاه

نقش پررنگ گوشی‌های هوشمند در جمعه سیاه

جمعه سیاه اکنون آنقدر در ایران شناخته شده که دیگر نیازی به توضیح و معرفی ندارد. جمعه سیاه، این حراجی بزرگ نیز در سال 2018 به پایان رسید و مردم در سراسر جهان توانستند محصولات متنوع را با تخفیفات ویژه خریداری کنند. اینکه بدانیم در این روز بیشتر خریداران توسط چه دستگاه هایی خرید خود را انجام داده اند نوع خود جالب و هیجان انگیز است. شرکت ادوبی گزارشی را در این باره منتشر کرده که ما را در جریان این اطلاعات قرار میدهد. بر اساس این گزارش، 33.5 درصد از فروش اجناس به صورت آنلاین در جمعه سیاه در کشور امریکا، از طریق گوشی های هوشمند صورت گرفته است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی،میزان خرید های تکمیل شده بر روی گوشی هوشمند در جمعه سیاه امسال نسبت به سال قبل 15 سال افزایش پیدا کرده است. ادوبی پیش بینی کرده است که 48 درصد از کل بازدیدکنندگان فروشگاه های آنلاین در بزرگترین روز خرید سال، با گوشی هوشمند خود به این سایت ها مراجعه کرده اند. 9 درصد از دیگر خریداران با تبلت های هوشمند فروشگاه های آنلاین را بازدید کرده اند. در نهایت 43 درصد از بازدید کنندگان فروشگاه های اینترنتی در جمعه سیاه سال 2018 نیز کاربر سیستم های دسکتاپ بوده اند.
همچنین ادوبی 5 محصول پرفروش جمعه سیاه امسال را نیز اعلام کرده است که لپ تاپ ها، بیش از هر جنس دیگری توسط مردم خریداری شده اند. در رتبه بعد، اسباب بازی های LOL Surprise و لوازم جانبی آنها قرار گرفته اند و عروسک های انگشتی و بازی های جدید Let’s Go Pikachu و Evve Pokemon رتبه سوم و چهارم در در اختیار داشتند. در نهایت بازی ویدئویی God Of War نیز پنجمین محصول پرفروش جمعه سیاه امسال بوده که خبری خوش برای کمپانی سونی محسوب میشود. بر اساس معاملات صورت گرفته در 80 سایت از 100 سایت خرده فروشی برتر ایالات متحده، 6.2 میلیارد دلار در جمعه گذشته فقط در کشور آمریکا هزینه برای خرید اجناس شده که نسبت به سال قبل افزایش 23.6 درصدی را به خود دیده است. درآمد حاصل از فروش گوشی های هوشمند نیز در جمعه سیاه امسال، 2.1 میلیارد دلار محاسبه شده است.

چندین دلیل باعث شده که در جمعه سیاه 2018، اکثر خریداران با گوشی هوشمند خود معاملات را انجام دهند. دلیل اول بزرگ تر شدن هر چه بیشتر صفحه نمایش گوشی های هوشمند بوده که باعث میشود تجربه خرید از طریق این دستگاه ها به مراتب بهبود پیدا کند. دومین دلیل، افزایش سرعت پردازنده و مقدار حافظه رم گوشی های جدید است که روند سفارش آنلاین را برای کاربر ساده تر میکند. در نهایت، اکثر فروشگاه های آنلاین دارای نسخه موبایل وب سایت خود هستند که به طور اختصاصی برای گوشی ها و تبلت های هوشمند طراحی شده است.

 

 

منبع:سخت افزار

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان