موانع صنعت خرده فروشی هند در مسیر احیا

موانع صنعت خرده فروشی هند در مسیر احیا
موانع صنعت خرده فروشی هند در مسیر احیا

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، امروزه صنعت خرده فروشی با ایجاد شاه راه های متنوع تولید و فروش کمک بسیاری به پیشرفت اقتصاد کشور ها میکند. رشد این صنعت ارتباطی مستقیم با رشد اقتصاد کلان کشور ها و همچنین افول این صنعت باعث ایجاد تاثیر منفی بسزایی در اقتصاد کشورها می شود.

حتی در شرایط بهبود جزئی در ماه جولای، در مقایسه با ماه ژوئن ، اتحادیه خرده فروشان هند (RAI) به این نتیجه رسیده اند که صنعت خرده فروشی هند در مسیر احیای مجدد ، با موانع مهمی روبرو است.

کامور راجاگوپالان، رئیس انجمن خرده فروشان هند گفت: "تعطیلی های موضعی ، توقف های آخر هفته و عدم اجازه راه اندازی مجدد اصنافی مانند رستوران ها و سالن های سینما ، باعث ایجاد موانع در مسیر احیای صنعت خرده فروشی می شود."

صنعت خرده فروشی هند توانسته است خسارات را تا حد امکان کاهش دهد به طوری که در ماه آوریل خسارات به 80 درصد، در ماه ژوئن به 67 درصد و در ماه جولای به 63 درصد رسیده بود. در ماه جولای بخش های خاصی مانند مواد غذایی، لوازم مصرفی و خواروبار بهبود قابل توجهی را تجربه کرده اند ، در حالی که صنایع مد ، زیبایی و سلامتی و لوازم ورزشی همچنان با چالش روبرو هستند.

از آنجا که خرده فروشی هند در مسیر احیاء با موانع روبرو است ، انجمن خرده فروشان هند هشدار داده است که اگر این بخش تحت فشار قرار داشته باشد، می تواند از طریق های مختلف بخش های سرگرمی، تولید و همچنین صنعتگران گوناگون در سطح کشور را نیز تحت تأثیر منفی قرار دهد.

تگها : اقتصاد , خرده فروشی , مراکزخرید , فروش , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , اتحادیه خرده فروشان هند

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان