مروری بر اتفاقات حوزه مراکز خرید و صنعت خرده فروشی کشور در سال ۹۷- مهر ۹۷

مروری بر اتفاقات حوزه مراکز خرید و صنعت خرده فروشی کشور در سال ۹۷- مهر ۹۷
مروری بر اتفاقات حوزه مراکز خرید و صنعت خرده فروشی کشور در سال ۹۷- مهر ۹۷

مروری بر اتفاقات مراکز خرید و برندها در سال 97-مهر

حضور تجارت طلایی در رویداد بین المللی مپیک 2018
مراسم «مپیک» به عنوان معتبرترین مراسم صنعت خرده‌فروشی در سال 2018 دچار تغییر و تحولاتی اساسی در زمینه مدل برگزاری مراسم خواهد شد.
 مراسم سال 2018 از 14 تا 16 نوامبر(23 تا 25 آبان) در شهر کن فرانسه برگزار شد و در طول 3 روز برگزاری این رویداد نوع جدیدی از آموزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.ماهنامه تجارت طلایی نیز به عنوان تنها نشریه تخصصی صنعت خرده فروشی ایران در این رویداد بین المللی حضو داشت.

در روز اول مراسم، بین ساعات 14 تا 18 شاهد 4 ساعت آموزش و بحث فشرده درباره تجربه خرید مشتریان هستیم. در ساعت 14 به میهمانان خوشامد گفته خواهد شد و پس از نیم ساعت با صحبت و کنکاش درباره صنعت سرگرمی‌سازی، مراسم شکل رسمی به خود می‌گیرد. در ساعت 15:15 بحث درباره چگونگی انتخاب بهترین مدل صنعت سرگرمی‎‌سازی برای هر مرکزخرید آغاز می‌شود و سپس یک استراحت 15 دقیقه‌ای از ساعت 16 شروع خواهد شد. در بخشی دیگر پروژه‌های بین‌المللی مپیک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 ژیله دودندویل مدیر شرکت «رئال ریتیلتینمنت» به عنوان مجری، ژراردو ژان مدیرگروه سرگرمی‌سازی «وی آرنا»، جووانی دولچی نایب‌رئیس هولدینگ «IMAX»، توماس کوک مدیر و سرمایه‌گذار شرکت «پریوو»، رید ماکدسی مدیر مجموعه «تریمو» و رونالد منزل موسس برند «درام‌اسکیل» سخنران‌های روز اول خواهند بود.
روز دوم
مراسم روز دوم از ساعت 8:30 تا 18:30 در 2 سالن مجموعه وریره گراند آداتوریم انجام می‌شود. در این روز بحث‌ها کمی تخصصی‌تر و جزئی‌تر دنبال می‌شود. در بخش اول خرده‌فروشی در منطقه اسکاندیناوی و شمال اروپا مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس در 2 بخش به انقلاب خرده‌فروشی و چشم‌انداز برنامه جدید در سال 2020 پرداخته می‌شود. در ادامه مراکز خرید هلند مورد بررسی قرار می‌گیرند. دیگر سرفصل‌ها شامل خرید فیزیکی، فضای بازی برای کودکان، ترندهای جدید خرده‌فروشی، تلفیق خرید فیزیکی و خرید آنلاین، چگونگی ارائه درست اطلاعات و نوآوری‌های جدید در زمینه خرده‌فروشی است.

روز سوم 

مراسم روز سوم و پایانی با بررسی خرده‌فروشی روسیه و صبحانه روسی آغاز می‌شود. نقش تکنولوژی در پیشرفت مراکز خرید، بررسی خرده‌فروشی در بریتانیا، نقش فرهنگ و آموزش در آینده این صنعت، بررسی مراکز خرید فرانسه در 2 بخش و ناهار ایتالیایی، بخش اول مراسم روز سوم را تشکیل می‌‎دهند. در ادامه هند، سراسر آسیا، ترکیه، آلمان (2 بخش)، ایتالیا و قاره آفریقا مورد بررسی قرار می‌گیرند و پس از یک بحث تخصصی درباره لزوم «pop up» در مراکز خرید، شام و ضیافت پایانی مراسم سال 2018 مپیک انجام خواهد شد.

تجارت طلایی، نماینده ایران
هر سال به طور متوسط 80 کشور در این مراسم نماینده دارند و امسال تجارت طلایی اولین نماینده رسمی کشورمان در مراسم سال 2018 خواهد بود که گزارش کامل اتفاقات رخ داده در مجله و سایت تجارت طلایی انعکاس خواهد یافت.

 

 

 

 

فروشگاه رفاه؛ فعال برتر در حوزه دامپزشکی
مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و برترین فعالان حوزه دامپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت ‌طلایی به نقل از روابط عمومی‌، مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و برترین فعالان حوزه دامپزشکی صبح روز چهاردهم مهرماه همزمان با روز ملی دامپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
در این همایش از نمونه‌های دامپزشکی کشور با حضور وزیر جهاد کشاورزی با اهدای لوح، تقدیر شد. دکتر محمدی، عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل محترم شرکت فروشگاه‌های رفاه نیز تندیس فعال برتر و توزیع‌کننده نمونه در حوزه دامپزشکی را از دست وزیر جهاد کشاورزی دریافت کرد. فروشگاه‌های رفاه به عنوان اولین فروشگاه در این حوزه مورد تقدیر قرار گرفت.

 

 

 

آمازون چهار ستاره شد

برند آمازون در ادامه برنامه‌های جاه‌طلبانه خودش در نزدیکی‌های نیویورک یک فروشگاه 4ستاره افتتاح کرد.
طبق آنچه در شعار این برند مشهور در مراسم افتتاح فروشگاه عنوان شده، مشتری می‌تواند در یک مکان 4ستاره همه آنچه مدنظرش بوده و در رویای خرید آن است را تهیه کند.
مهم‌ترین هدف آمازون، پاسخ دادن به نیاز مشتریان با سریع‌ترین و سرراست‌ترین راه ممکن است؛ آنچه با افتتاح فروشگاه 4ستاره آمازون روند سریع‌تری به خود می‌گیرد. درست مانند تمامی محصولات و فروشگاه‌های قبلی آمازون، استفاده از امکانات فروشگاه 4ستاره مستلزم اتصال و رجیستر شدن در برنامه اصلی شرکت است. اعضا و دارندگان کارت عضویت آمازون می‌توانند پس از انتخاب جنس مورد نظر خودشان، از طریق سایت آمازون پول را پرداخت کنند و با قیمتی کمتر از رقم تعیین شده فروشگاه، خرید مورد نظرشان را انجام دهند. با توجه به موجودی محصول فروشگاه، در سال‌های اخیر نگرانی‌هایی وجود دارد که بررسی محصولات در آمازون قابل اعتماد نیست. این شرکت بررسی‌های پرداخت‌شده را ممنوع کرده و اصرار می‌کند اکثر آنها دقیق هستند اما تحقیقات «واشنگتن‌پست» در اوایل سال جاری نشان داد تعدادی از موارد مشکوک در سایت به چشم می‌خورد. در واقع فروشگاه 4ستاره، جدیدترین تکنولوژی و دستاورد آمازون نام دارد. 
پیشتر این برند مطرح دنیا فروشگاه‌های بدون صندوقدار با نام «آمازون گو» را در سراسر آمریکا راه‌اندازی کرد. آمازون قصد دارد تا سال 2021، 3هزار از این نوع فروشگاه‌ها را در سطح کشورش راه‌اندازی کند و در صورت رسیدن به هدفش، رقیبی جدی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده‌فروشی‌هایی شبیه خودش خواهد شد.
 
 
 
 
برگزاری هفدهمین دوره نمایشگاه لوازم و تجهیزات امنیتی و ایمنی
بزرگ‌ترین رویداد بین‌المللی تخصصی لوازم و تجهیزات امنیتی و ایمنی (ایپاس 2018) هفدهمین تجربه خود را از نهم تا دوازدهم مهر ماه سال 97 با حضور بیش از ۳۵۰ غرفه از شرکت‌های داخلی و خارجی و ۱۹۳ برند از بیش از ۲۰ کشور با بیش از 5هزار عنوان محصول و همچنین حضور ۱۷ رده پلیس تخصصی و معاونت‌های پشتیبانی‌کننده و ارائه خدمات انتظامی در محل شبستان مصلی امام خمینی تهران و با میزبانی از فعالان حوزه‌های مختلف مرتبط با صنعت امنیتی و ایمنی پشت سر گذاشت.
رویداد بین‌المللی تخصصی لوازم و تجهیزات امنیتی و ایمنی(ایپاس 2018) در راستای معرفی توانمندی‌های امنیتی و ایمنی شرکت‌های داخلی و توسعه روابط و انتقال تکنولوژی بین شرکت‌های فعال خارجی حاضر در این رویداد بین‌المللی برگزار شده است که طی آن شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات امنیتی و ایمنی در قالب شرکت‌های تولیدکننده، دانش‌بنیان و نمایندگی‌های شرکت‌های بین‌المللی حضور پیدا کردند.
 
 
 
 
 
 
 
 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان