مروری بر اتفاقات حوزه مراکز خرید و صنعت خرده فروشی کشور در سال ۹۷- مرداد ۹۷

مروری بر اتفاقات حوزه مراکز خرید و صنعت خرده فروشی کشور در سال ۹۷- مرداد ۹۷
مروری بر اتفاقات حوزه مراکز خرید و صنعت خرده فروشی کشور در سال ۹۷- مرداد ۹۷

مروری بر اتفاقات مراکز خرید و برندها در سال 97-مرداد

افتتاح فروشگاه های جدید رفاه در تولد 23 سالگی

همزمان با جشن تولد 23 سالگی مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه، شعب جدید این فروشگاه در مجتمع تجاری شریعت محمد شهر کرج، محله شوش تهران و مجتمع چند منظوره پرشین مهرشهر کرج افتتاح شد.نکته جالب توجه در این سری از افتتاحیه های فروشگاه رفاه حضور جمعیتی بالغ بر 8 هزار نفر در مراسم افتتاحیه فروشگاه محمد شهر این برند فروشگاهی بود.

شعبه محمد شهر دارای 4 هزار مترمربع فضای سطح فروش می باشد که 2500 مترمربع آن به یک شهربازی بی نظیر در کرج اختصاص یافته است.

فروشگاه محله شوش نیز با 4 هزار مترمربع متراژ سطح فروش به عنوان بزرگترین فروشگاه منطقه 15 تهران شناخته می شود.

یکی دیگر از اتفاقات ویژه این ماه در حوزه مراکز خرید و مجتمع های تجاری کشور امضاء تفاهم نامه همکاری بین فروشگاه رفاه و هلدینگ دانشمند بود.براساس این تفاهم نامه که در راستای حمایت از تولید داخلی و کارگاه های کوچک منعقد شد مقرر گردید 5 تا 10 درصد از فضای فروشگاهی رفاه به عرضه محصولات این تولیدکننده اختصاص پیدا کند.

 

 

 

 

 

دومین شعبه برند لفون در مجتمع آرتمیس فرمانیه افتتاح شد

مرداد ماه 97 دومین شعبه از برند ترکیه‌‌ای لفون در مجتمع تجاری آرتمیس در محله فرمانیه تهران افتتاح شد. 
لفون یک برند ترک fast fashion   و فعال در حوزه پوشاک بانوان و عرضه‌کننده انواع پوشاک و اکسسوری زنانه است.
مجموعه پرنیان مد بعد از برندهای تی‌فی و چیلیا با رویکرد ورود به بازار تولید داخلی و پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی‌بر حمایت از تولید داخلی، در سال 96 با همکاری شریک ترک خود اقدام به ایجاد بستری مناسب برای تولید محصولات این برند در کشور با تکیه بر امکانات داخلی و با هدف به‌کارگیری و ارتقای نیروهای متخصص بومی کرده است.
 در حال حاضر بیش از 50 درصد از محصولات این برند در ایران تولید می‌شود و مطابق برنامه‌ریزی این مجموعه مقررشده برای فصل جدید، این شرکت تمام محصولات خود را به صورت بومی و تحت لیسانس شرکت مادر و مطابق با نمونه‌های تولیدی در کشور ترکیه تولید کند.
شایان ذکر است برند لفون در سال 1994 ميلادي فروش خود را در استانبول تركيه آغاز كرد و با تکیه بر توليد توانست به تجارت عمده فروشي نيز وارد شود. لفون كه در زمينه خرده‌فروشي تجربه خوبي كسب كرده بود با سرعت توانست در زمينه توليد و تجارت عمده‌فروشي در استانبول و خرده‌فروشي در مكان‌هاي مهم گسترش دهد. ضمن آنکه این برند ترک در حال كار روي نام تجاري جهاني با استفاده از طرح‌هاي خود در صنعت مد در سطح ملي و جهاني بوده و در حال حاضر بیش از کارمندان متعدد در مجموعه خود در کشور تركيه دارد.

 

 

 

 

سومین سالگرد افتتاح مجتمع تجاری آیریک سنتر

مجتمع تجاری– اداری آیریک‌سنتر واقع در بلوار فردوس شرق 3 ساله شد و در این روز به دلیل برگزاری جشن سومین سالگرد افتتاحیه و برگزاری مرحله اول قرعه‌کشی جشنواره تابستان تا پاییز مجتمع، جمع کثیری از مشتریان به همراه میهمان ویژه در این مجتمع گرد هم آمده بودند. این مراسم با اهدای 14 حواله خرید 3میلیون ریالی، سه حواله خرید 5میلیون ریالی، دو حواله خرید 10میلیون ریالی و یک حواله خرید 20میلیون ریالی به قید قرعه بین مشتریان در حضور نماینده محترم دادستان و همراه با اجرای موسیقی زنده ادامه یافت. سپس شاهرخ کشاورز صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه تجارت طلایی با اشاره به اینکه هیات‌مدیره و مدیریت مجتمع آیریک‌سنتر تمام تلاش خود را به کار برده‌اند تا مرکزخرید منطقه‌ای موفقی را به مردم و ساکنان بلوار فردوس معرفی کنند، گفت: «با توجه به فرم معماری و ساختار بهره‌برداری موفقی که این مجموعه داشته است و مدیریت خوب و موفق از ابتدای راه‌اندازی بر اساس کسب و کارهای ایرانی و همینطور برندها و کسبه خوشنام، این مرکزخرید همچنان پابرجا مانده است.» 
در این مراسم هیات‌مدیره و مدیر مجتمع از هوشنگ مطیعیان مدیر بازار بزرگ فردوسی، روح‌الله کیاوش مدیر مرکزخرید گالریا، مسعود امیدی مدیر مرکزخرید تیراژه،  حسینی رئیس تعزیرات شمال‌غرب تهران، ابراهیمی نماینده ویژه دادستان تهران و شاهرخ کشاورز به عنوان میهمانان ویژه این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تشکر و قدردانی به عمل آورد.
شایان ذکر است با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی فعلی جمعیت حاضران و مشتریان وفادار در مجتمع به حدی بود که کل مشاعات مجتمع با ظرفیت کامل اشغال بود و جمعیت عظیمی از مردم مجبور شدند مراسم را در خیابان و از طریق ال‌ای‌دی به تماشا بنشینند که این حضور حکایت از موفقیت هیات‌مدیره و مدیر مجتمع در اجرای برنامه‌های خود دارد. ضمنا مرحله دوم این قرعه‌کشی همزمان با عید سعید غدیر خم در تاریخ 7/6/97 و اختتامیه در تاریخ 30/8/97 به مناسبت هفته وحدت برگزار خواهد شد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان