مروری بر اتفاقات حوزه مراکز خرید و صنعت خرده فروشی کشور در سال ۹۷- تیر ۹۷

مروری بر اتفاقات حوزه مراکز خرید و صنعت خرده فروشی کشور در سال ۹۷- تیر ۹۷
مروری بر اتفاقات حوزه مراکز خرید و صنعت خرده فروشی کشور در سال ۹۷- تیر ۹۷

مروری بر اتفاقات مراکز خرید و برندها در سال 97-تیر

رونمایی از اولین رویداد کسب و کار مدوسامیت

مراسم رونمایی از اولین رویداد کسب و کار مدوسامیت که با حضور صاحبان برند، طراحان مد و لباس، اساتید دانشگاه، جمعی از اصحاب رسانه و چهره‌های مطرح مد و لباس برگزار شد، مهدی معصومی، موسس و مدیرعامل مجموعه مدوسامیت ضمن مرور فاکتورهای موفقیت صنعت مد و لباس در دنیا، به معرفی اولین رویداد کسب و کار مدوسامیت، ماموریت و اهداف آن پرداخت.
وی عواملی همچون رویدادها و نمایشگاه‌های مد، کنفرانس‌ها و فشن‌تاک‌ها، ورک‌شاپ‌های آموزشی، رشد رسانه‌های مد، بلاگرها و افراد تاثیرگذار در معرفی برندها و محصولات، تکنولوژی در مد و گردهمایی نخبه‌های مد و فشن دنیا در رویدادهایی با نام فشن‌سامیت‌ها، همفکری و برنامه‌ریزی درخصوص مشکلات صنعت مد و ارائه راه‌حل‌های مناسب را به عنوان مهم‌ترین عوامل موفقیت و توسعه صنعت مد در دنیا برشمرد.

در ادامه این مراسم، امیركاظم ‌نورمحمدی موسس و رئیس هیات‌مدیره برند درسا با توجه به شرایط كنونی كشور، نیاز به حمایت از تولیدكنندگان داخلی و معرفی برندهای خوب ایرانی و اجرای بیش از پیش چنین رویدادهایی را در كشور امری بسیار پسندیده دانستند و در پایان با اعلام حمایت مجدد برند درسا از رویداد مدوسامیت، فعالان و برندهای این صنعت را دعوت به حضور در این رویداد کرد.مدوسامیت به عنوان سالانه مد و کسب و کار ایران قصد دارد با برگزاری این رویداد بتواند ضمن گردهمایی فعالان این صنعت در راستای رشد و بهبود کسب‌و‌کار آنها، رشد دانش، کسب تجربه و معرفی آخرین ایده‌ها و کالکشن‌های طراحان و تجاری‌سازی محصولات مد قدم بردارد. مدوسامیت قصد دارد در سال‌های آتی به مهم‌ترین رویداد کسب‌وکار منطقه تبدیل شود و تلاش خواهد کرد صنعت مد ایران و آوازه طراحان ایرانی را جهانی کند.

 

 

 

انتخاب هیئت مدیره جدید مرکز خرید پارسیان

تالار مهرگان واقع در فلکه اول تهرانپارس روز جمعه هشتم تیرماه 97 میزبان جمع کثیری از کسبه مجتمع تجاری پارسیان شرق تهران بود که برای دریافت اطلاعات از چگونگی و نحوه کارکرد هیات‌مدیره اسبق و همین‌طور انتخاب ریاست جدید هیات‌مدیره به همراه اعضا، رئیس هیات‌رئیسه، منشی و به همراه اعضا و بازرسان اصلی و علی‌البدل گردهم آمده بودند.
حمیدرضا خاکباز، مدیر مجموعه در حاشیه این رویداد گفت: «در تلاشیم مرکزخرید پارسیان روزبه‌روز پیشرفت کند زیرا با وجود شرایط اقتصادی پیش آمده، کسبه این مرکزخرید روزگار سختی را پشت سر گذاشته‌اند.»وی با اشاره به اینکه اکثر مراکز خرید کشورشرایط خوبی ندارند، از پایین نگه داشتن میزان شارژ و هزینه‌ها و ثبات شرایط مرکز خرید پارسیان سخن گفت و آن را حاصل عملکرد خوب کسبه، مالکان و مشتریان عنوان کرد.
18 نفر از مالکان مرکزخرید پارسیان برای ثبت نام در انتخاب اعضای هیات‌مدیره اقدام کردند که در نهایت تعدادی از آنها با کسب اکثریت آرا انتخاب شدند.همچنین 4 نفر برای عضویت در هیات‌رئیسه این مرکزخرید کاندیدا شدند که یک نفر از آنها سمت ریاست، یک نفر منشی و 2 نفر دیگر سمت اعضای هیات‌رئیسه را در اختیار گرفتند.
در ادامه و همزمان با رای‌گیری مالکان برای انتخاب اعضای هیات‌مدیره 2 نفر نیز باید به عنوان بازرس اصلی و بازرس علی‌البدل انتخاب می‌شدند که پس از پایان مراحل رای‌گیری و شمارش آرا، حمیدرضا خاکباز، حمید پویا، محمدعلی باقرزاده، محمد اسدی، مسعود شهریاری، حمیدرضا دادور و مسعود سیاوشی به عنوان اعضای اصلی هیات‌مدیره و علیرضا ارجمندی و محمد صدیق به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. ضمنا رضا فاقدی بازرس اصلی و امیرحسین روزبهانی بازرس علی‌البدل مرکزخرید پارسیان لقب گرفتند.

 

 

 

افتتاح برند "آرمانی اکسچنج" در مجتمع تجاری گالریا

مراسم افتتاحیه اولین شعبه برند ایتالیایی آرمانی‌اکسچنج، با حضور‌ گسترده و استقبال مدعوین برگزار شد که طی آن از کلکسیون بهار و تابستان ۲۰۱۸ این برند در مرکز خرید گالریا واقع در خیابان سیزدهم شرقی ولنجک رونمایی شد.
افتتاحیه آرمانی‌اکسچنج با حضور مدیران ارشد این برند ایتالیایی،  Andrea GIorgi:Sales Manager وFabi Biancaniello:VM team صورت گرفت و از میهمانان حاضر در مراسم درخواست شده بود عکس‌های گرفته‌شده را با هشتگ axchange #dayamode #axss18 در صفحه شخصی شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک بگذارند.
 این فروشگاه در 2 طبقه ارائه‌دهنده انواع پوشاک مردانه و زنانه، کیف، کفش، کلاه و... است.
شایان ذکر است که «آرمانی‌اکسچنج» یک نام تجاری فرعی از مجموعه جورجیو آرمانی است که معمولا در فروشگاه‌های مد در سراسر جهان ارائه می‌شود. در واقع این برند در بیش از 30 کشور جهان و به طور آنلاین از طریق وبسایت متعلق به شرکت به فروش می‌رسد.پوشاک ارائه‌شده توسط آرمانی‌اکسچنج  نسبت به سایر برندهای فرعی جورجیو آرمانی رنگارنگ و سنتی بوده و اغلب دارای جنسی پنبه‌ای و بدون پلی‌استر اضافه است. پوشاک این برند A|X (آرمانی اکسچنج) که  بیشتر لباس‌های ورزشی مثل تی‌شرت و لباس‌های کتانی هستند تا لباس‌های رسمی در مقایسه با مارک‌های دیگر جورجیو آرمانی قیمت پایین‌تری دارند.

 

 

 

 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان