مالکان، زیرساخت‌ها را برای بهره‌برداری متمایز آماده کنند

مالکان، زیرساخت‌ها را برای بهره‌برداری متمایز آماده کنند
مالکان، زیرساخت‌ها را برای بهره‌برداری متمایز آماده کنند

 

راه‌اندازی مراکز تفریحی متعدد از قبیل پردیس‌ سینمایی، فودکورت و... به نوعی به یک الزام برای راه‌اندازی مراکز خرید کشور تبدیل شده و نقش موثر آنها در افزایش پاخور این مراکز نیز بر کسی پوشیده نیست. احسان محسنی‌نژاد در گفت‌و‌گوی نوروزی خود با مجله تجارت طلایی توضیحات کاملی را ارائه داده است که در ادامه آمده است.

با توجه به موقعیت قرارگیری هروی‌سنتر در شمال شرقی تهران، بفرمایید که سال 98 برای هروی‌سنتر چطور گذشت؟

با سلام خدمت مخاطبان محترم مجله تجارت طلایی و تبریک سال جدید خدمت عزیزان. همان‌گونه که استحضار دارید سالی که گذشت برای بسیاری از کسب‌وکارها سال پرفراز‌و‌نشیبی بود. به‌علاوه مشکلات اقتصادی، بسیاری از رویداد‌های اجتماعی نیز مزید بر علت شدند تا 98 سال پرچالشی برای مراکز خرید و صنعت فروشگاه‌داری باشد. اما به لطف خدا و با ایجاد یک جذابیت متمایز در هروی‌سنتر تا حدودی اوضاع کسب‌وکار خوب بود. تغییرات مدیریتی و بهره‌برداری پردیس سینمایی هروی‌سنتر نیز جز تصمیماتی بود که باعث شد نیمه دوم سال، پردیس سینمایی هروی‌سنتر یکی از پردیس‌های پرمخاطب در سطح شهر تهران شود و برای اولین‌بار فیلم‌های جشنواره فجر برای مخاطبان شمال شرق و شرق تهران همزمان با بقیه بخش‌های شهر اکران شود.

 

 

خروج برند‌های خارجی و حضور برند‌های ایرانی در هروی‌سنتر در سالی که رو به اتمام است چه تاثیری در پاخور هروی‌سنتر داشت؟

 از آبان 97 که بحث ممنوعیت واردات پوشاک به صورت رسمی به مجتمع ابلاغ شد، تصمیم بر آن شد که به صورت مرحله‌ای و بدون بروز مشکل جایگزینی انجام شود. دعوت و عقد قرارداد با برخی برند‌های داخلی نظیر مارال‌چرم، پارکو، بیلسی، نیکوتن‌پوش و... در مرحله نخست جهت جایگزینی و سپس ایجاد فضاهای تبلیغاتی به این برند‌ها جهت نمایان کردن بیشتر محصولات و خدمات‌شان در مرحله بعد جزو اقدامات در این خصوص بوده است.

دیدگاه شما برای بهبود شاخص‌های مراکز تجاری چیست؟

 امروزه به دلیل رشد متراژ تجاری در بسیاری از شهر‌های کشور و اینکه بسیاری از لنگرهای قدیمی مثل فودکورت، شهربازی، پردیس سینمایی و ‌هایپرمارکت‌ها به نوعی یک الزام برای بهره‌برداری یک مجتمع تجاری شده‌اند، باید نگاهی نو و جدید به جذابیت‌های مراکز جدید داشت و مالکان از ابتدا زیرساخت‌ها را برای یک بهره‌برداری متمایز آماده کنند. اکنون بسیاری از مردم توقع دارند هنگام حضور در یک مرکزخرید و خدماتی، امکانات دریافت کنند و قطعاً در سال‌های آتی که رقابت بین مجتمع‌ها بسیار نزدیک‌تر می‌شود، مجتمع‌های دارای خدمات متنوع‌تر برندگان خواهند بود.

راه‌اندازی ویزاسنتر چقدر در موفقیت هروی‌سنتر موثر است؟

همان‌طور که عرض کردم جذابیت خدمات، امروز برگ برنده مجتمع‌هاست و ما در مجتمع تجاری هروی‌سنتر در کنار خدمات رایجی چون فودکورت، کافی‌شاپ، رستوران، پردیس سینمایی، واحد‌های تجاری و بورس طلا و جواهر یک خدمت‌رسانی متمایز و منحصر‌به‌فرد را در نظر گرفته‌ایم. به واسطه حضور این مرکز، ما هر روزه افتخار میزبانی از بسیاری از عزیزان که عمدتاً جزو طبقه بالای جامعه قرار می‌گیرند را داریم که این خود باعث می‌شود همواره توسط اشخاصی که بهترین مجتمع‌های تجاری جهان را رصد می‌کنند مورد سنجش قرار گرفته و رو به بهبود مستمر باشیم.

هروی‌سنتر برای میزبانی از مشتریان خود در آستانه نوروز 99 چه برنامه‌هایی دارد؟

پردیس سینمایی هروی‌سنتر به‌عنوان تنها پردیس سینمایی شمال شرق تهران میزبان فیلم‌های اکران ویژه نوروزی خواهند بود که امیدواریم مانند نوروز 98 هر روزه شاهد خیل عظیم مراجعان باشیم. در واحد باشگاه مشتریان هروی‌سنتر نیز برنامه‌هایی ویژه برای اعضا نظیر اهدای بلیت سینما، تخفیف فودکورت و واحد‌های تجاری را در نظر گرفته‌ایم. به امید خدا در نوروز 99 رستورانی بسیار مجلل که بحق، خواسته عمده مراجعان و ساکنان منطقه نیز بوده است به بهره‌برداری می‌رسد. در کنار این برنامه‌ها، برنامه‌های مناسبتی نیز از قبل از نوروز و در نوروز اجرا می‌شود، به این امید که نشاط بیشتری به عزیزان مراجعه‌کننده داده شود.

برنامه‌های مد نظر هروی‌سنتر برای اکرام مشتری در سال آینده چطور رقم خواهد خورد؟

بهره‌برداری از فضای مجلل روف‌گاردن از اولویت‌های اصلی سال 1399 مجتمع تجاری هروی‌سنتر است که امیدواریم تا پایان تابستان افتتاح شود. تغییراتی در صنوف و ایجاد تنوع بیشتر، ایجاد فضایی جهت نگهداری کودکان و اتاق بازی و مشاغل خدماتی دیگر نظیر VALET(پیشخدمت مخصوص) بخشی از برنامه‌های هیات‌مدیره مجتمع در آخرین سال قرن حاضر خواهد بود.

 

 

 

تگها : خرده فروشی , مراکزخرید , ماهنامه تجارت طلایی , هروی سنتر

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان