لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای نادر رفتاری مدیرعامل چلوکباب رفتاری

لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای نادر رفتاری مدیرعامل چلوکباب رفتاری
لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای نادر رفتاری مدیرعامل چلوکباب رفتاری

 

جناب آقای نادر رفتاری صاحب امتیاز برند چلوکباب رفتاری در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی: (به همراه ویدئو)

آقای نادر رفتاری صاحب امتیاز برند چلوکباب رفتاری در گفت وگوی آنلاین با مهندس شاهرخ  کشاورز  گفت:  صنعت غذایی کشور طی 6 سال اخیر عملنا رو به نابودی رفته است وبحران کرونا نیز سبب شد تا افرادی که تمایل به کنار کشیدن داشتند از این عرصه خداحافظی کنند.

او با تصور اینکه صنعت غذای کشور تا پیش از خردادماه به روال سابق بازنخواهد گشت گفت:جبران این خسارت شاید تا پایان سال 1400 ادامه داشته باشد و احتمال می رود که ریزش رستورانی 50 درصدی را تجربه کنیم.

آقای نادر رفتاری با اعلام این خبر که یک تیم از اساتید برجسته آشپزی برای عارضه یابی رستوران ها تشکیل می شود ادامه داد: لازم است تا یک پروتکول بهداشتی اجباری شده و در اختیار رستوران ها قرار گیرد تا توان ادامه کار در مقابله با چنین بحران هایی باقی بماند. در حقیقت استانداردسازی رستوران ها باید نهادینه شود.

از دیدگاه او افتتاح بسیاری از رستوران ها در کشور توجیه اقتصادی و رستورانی نداشت درصورتی که هزینه های بسیاری را طلب کرد. به همین دلیل لازم است تا مدیران رستوران ها نسبت به سرمایه گذاری های خود ارزش بیشتری قائل شوند.

صاحب امتیاز برند چلوکباب رفتاری از تهیه غذای کاملا بهداشتی ودر اختیار قرار دادن آنها برای مدافعان سلامت کشور به عنوان اقدامی کوچک در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این برند 109 ساله نام برد.

او پیرامون سوال آقای مهندس شاهرخ کشاورز پیرامون فروش آنلاین رستوران ها گفت: فروش آنلاین از مرگ صد در صد صنعت رستوران جلوگیری کرده است. البته برای رستوران هایی که پیشتر بسترسازی مناسب را صورت داده اند.

از دیدگاه او این صنعت ریزش بسیاری را در حوزه منابع انسانی تجربه خواهد کرد این درحالیست که ماندگاری کارمندان و پرسنل رستورانی و سازمانی با تعامل با کارفرما امکان پذیر خواهد بود.

او در پایان درخواست توقف برای راه اندازی مراکز تجاری در آستانه افتتاح را تا زمان عبور از این بحران داشت تا راه اندازی مناسب و در خور شانی هرچند با تاخیر زمانی برای آنها انجام گیرد.

 

 

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مرکزخرید , مهندس شاهرخ کشاورز , چلوکباب رفتاری

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان