لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای علی میرعالی مدیرعامل مرکزخرید کورش

لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای علی میرعالی مدیرعامل مرکزخرید کورش
لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای علی میرعالی مدیرعامل مرکزخرید کورش

 

جناب آقای علی میرعالی مدیرعامل مرکزخرید کورش در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه  ویدئو)

آقاي علی میرعالی مدیرعامل مرکزخرید کورش با اشاره عوامل موثر در اقتصاد کشور و چالش های پیش روی آن گفت: برنامه ما در راستای کاهش هزینه ها قطعا کاهش نیرو نخواهد بود و به هیچ عنوان قصد تعدیل نیروهای انساني کورش مال را نداریم که در حال حاضر 500 نفر هستند.

او از اجرای برنامه هایی همچون ضدعفونی کردن کورش مال، ادامه تب سنجی، موظف کردن فروشندگان به استفاده از ماسک و دستکش صحبت کرد وادامه داد: ما در مسیر این خدمت رسانی ها از برنامه های اجرایي در سایر مراکزخرید نیز بهره مند خواهیم شد.

مدیرعامل کورش مال با اشاره به پویش حمایت مراکزخرید از کسبه و بخشیده شدن اجاره بهاي واحدهای تجاری این مرکز خرید در اسفندماه 98 و فروردین 99 گفت: بخشیده شدن اجاره ها حلال مشکلات کسبه ما نخواهد بود وما قطعا در مراکز خرید با مشکلات و چالش های متعددی روبرو خواهیم شد.

ضرورت تشکیل یک اتحادیه برای صنف مراکز خرید کشور و اهمیت بحث اشتغال در مراکز خرید کشور از دیگر نکات مدنظر علی میرعالی بود.

از دیدگاه او بهترین زمان برای افتتاح مراکزخرید در آستانه افتتاح ، نیمه دوم سال است. ضمن اینکه مراکزخرید فعال در کشور نیز در نیمه دوم سال می توانند به شرایط مطلوبی بازگردند..

او یادآور شد: امسال تلاش و کوشش مضاعفی را می طلبد ضمن اینکه باید در زمینه مارکتینگ و فروش مطالعه بیشتري داشته باشیم. چراکه دیجیتال مارکتینگ در دنیای امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیرعامل مرکزخرید کورش خاطرنشان کرد: باید مراکزخرید کمیته ای با عنوان کمیته دیجیتال مارکتینگ را تشکیل دهند تا تامین مایحتاج مردم تسهیل شود.

 

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزحرید خاورمیانه , ریتیل , مرکزخرید کورش

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان