لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی‌ با آقای علیرضا پوررضایی کارفرمای آرمیتاژ مشهد

لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی‌ با آقای علیرضا پوررضایی کارفرمای آرمیتاژ مشهد
لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی‌ با آقای علیرضا پوررضایی کارفرمای آرمیتاژ مشهد

 

جناب آقای علیرضا پوررضایی کارفرمای مرکزخرید آرمیتاژ مشهد  در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه  ویدئو)

آقای علیرضا پوررضایی کارفرمای مرکزخرید آرمیتاژ مشهد با بیان اینکه این مرکزخرید نیز در راستای کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا همچون دیگر مراکزخرید تعطیل شد گفت: این مجموعه همیشه موارد بهداشتی را رعایت کرده و این روند پس از بازگشایی نیز ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه یک تیم ویژه هم برای نظارت و کنترل در این زمینه تشکیل شد.  اما از آنجایی که احتمال ادامه دار شدن حضور ویروس کرونا وجود دارد،  پروتکل هایی را در مجموعه نصب کرده ایم که فروشندگان و مراجعه کنندگان موظف به رعایت آن هستند تا انشاالله از این بحران خارج شویم.

او با اعلام این خبر که بنابر تصمیم گیری های صورت گرفته به مدت 45 روز اجاره بها از مستاجران مرکزخرید آرمیتاژ اخذ نمی شود گفت: ما در مجموعه آرمیتاژ بحثی درباره تعدیل نیرو نخواهیم داشت. اما پرسنل ما ساعات کمتری را در مجموعه حضور خواهند داشت.

آقای علیرضا پوررضایی با ملزوم دانستن همکاری نهادهای دولتی با بخش خصوصی پیرامون روند فعالیتی بخش اداری مجموعه آرمیتاژ گفت: ما با رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش کرده ایم تا ادامه کار ساخت بخش اداری را متوقف نکنیم.

او بیان داشت: سال 99 سال متفاوتی خواهد بود چراکه هنوز آینده مشخصی از مدت حضور کرونا در ایران قابل پیش بینی نیست و قطعا مشتریان ما که عموما هدفمند به مجموعه وارد می شدند، متفاوت تر از قبل حضور خواهند یافت.

کارفرمای مرکزخرید آرمیتاژ مشهد از گسترش فضای فودکورت و توسعه این مجموعه در فرصت پیش آمده در فروردین ماه سخن گفت و خطاب به مجموعه‌های در آستانه افتتاح ادامه داد: بهتر است افتتاح مراکزخرید با تغییر زمانی همراه شوند تا با داشتن یک برنامه‌ریزی درست،  افتتاحیه‌های درخور شان و مناسبی برگزار شود.

او با اشاره به فعالیت باشگاه مشتریان این مرکزخرید و ارتباط مستمر مجموعه آرمیتاژ با مشتریان از طریق فضای مجازی به مهندس کشاورز گفت: اطلاع رسانی‌های فروشگاه‌هایی که با باشگاه مشتریان درارتباط هستند، از این طریق در اختیار مشتریان قرار می گیرد. ضمن اینکه فروشگاه های مستقر در مجموعه زیرساخت های فروش آنلاین خود را بهبود بخشیده اند.

کارفرمای مرکزخرید آرمیتاژ مشهد در خاتمه صحبت های خود بر داشتن نگاه‌های خوشبینانه و تلاش برای از بین بردن ضعف های گوناگون موجود در مجموعه ها تاکید کرد و از لزوم همراهی بین مالکان و فروشگاه ها برای داشتن بهترین نتایج  حاصل از مشارکت به عنوان امری دو طرفه سخن گفت.

 

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزحرید خاورمیانه , ریتیل , لایو آموزشی , مرکزخرید آرمیتاژ مشهد

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان