لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای سید جلال حسینی خواه مدیرعامل برند مارال چرم

لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای سید جلال حسینی خواه مدیرعامل برند مارال چرم
لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای سید جلال حسینی خواه مدیرعامل برند مارال چرم

جناب آقای سید جلال حسینی خواه مدیرعامل برند مارال چرم در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:

آقای سید جلال حسینی خواه مدیرعامل برند مارال چرم با اعلام این خبر که تمامی 55 شعبه این برند در ایام بحران کرونا و همزمان با نوروز تعطیل شدند گفت: ما در بحث فروش اینترنتی رشد خوبی را تجربه کرده ایم و سرویس های مناسبی را هم به مشتریان ارائه کرده ایم. که البته ارسال کالاهای ثبت سفارش شده به پس از 23 فروردین ماه موکول شده است. ( این گفت و گو مربوط به ایام نوروز است)

او با بیان اینکه پرسنل ما در اولویت هستند گفت: ما رشد 20 برابری را در فروش اینترنتی تجربه کرده ایم که حاکی از بسترسازی مناسب است.

آقای حسینی خواه در پاسخ به سوال مهندس کشاورز دررابطه با بازگشت هیجان فروش در دوران پسا کرونا گفت: تمامی کسبه دو رویداد مهم روز پدر و عید نوروز را از دست داده اند. اما پیش بینی می کنم رشد خوبی را در آینده شاهد باشیم چراکه تمایل مردم برای رهایی از رنج دوران بحران کرونا با حضور در مراکز خرید بیشتر خواهد شد.

او از احتمال کاهش قیمت ها در دوران پسا کرونا سخن گفت و ادامه داد: از آنجایی که تمامی برندها به دنبال جبران فرصت از دست رفته هستند و احتمالا شاهد برگزاری جشنواره های فروش نیز خواهیم بود.

مدیرعامل برند مارال چرم با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه برندها هستند افزود: از دست رفتن فروش اسفندماه منجر به دپو شدن محصولات شده است و این عامل باعث به وجود آمدن مشکلاتی در بخش تولید شد چرکه بازار احساس نیازی به کالا ندارد.

 برند مارال چرم تصور نمی کند دربخش  فروشگاهی شاهد تعدیل نیروها باشد اما از آنجایی که بخش تولید فشار بیشتری را متحمل می شود قطعا نیازمند برنامه ریزی های دقیق خواهد بود.

آقای حسینی خواه ضمن اشاره به راه اندازی شعب متعدد مارال چرم در سال گذشته و در سراسر کشور اظهار داشت: انشاالله واحدهای تولیدی ما در اولین فرصت فعالیت خود را ادامه خواهند داد. پیش بینی ها نیز حاکی از مشاهده بازار خوبی در نیمه دوم سال است و لازم است تا با انرژی و بودجه و... صحیح برای جبران نوروز از دست رفته آماده شویم.

موضوع ایجاد مشکلات برسر فروش آنلاین نکته قابل اشاره دیگری توسط مدیرعامل مارال چرم بود که در ادامه صحبت هایش گفت: عدم وجود بستری برای فروش آنلاین به منزله ضعف برای یک مجموعه است زیرا مردم به ین سمت گرایش پیدا کرده اند. این موضوع ارتباطی به تعداد شعب ندارد و می تواند بخش عظیمی از فروش از دست رفته را جبران کند.

او در پایان از کسب وکارهای نوپا درخواست کرد تا با نگاهی متفاوت ، برنامه ریزی دقیق و کاهش هزینه های اضافی در فکر ادامه مسیر باشند و باور کنند که امکان عبور از این بحران وجود دارد.

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , ریتیل , لایو آموزشی , برند مارال چرم

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان