لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای سام ضرابی مشاور بین المللی خرده فروشی

لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای سام ضرابی مشاور بین المللی خرده فروشی
لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای سام ضرابی مشاور بین المللی خرده فروشی

 

جناب آقای سام ضرابی قائم مقام شركت زيوان تجارت گلديس در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی :(به همراه ویدئو) 

آقای سام ضرابی قائم مقام شركت زيوان تجارت گلديس در جریان گفتگوی آنلاين مهندس كشاورز در شبکه اجتماعی اينستاگرام با بیان اینکه با ورود ویروس کووید ۱۹ به کسب و کارها و فروش محصولات از بابت فروش فیزیکی آسیب های جدی وارد شد ،اعلام كرد تاتی هوم از حدود یک سال و نیم قبل با فراهم سازی زیرساخت آنلاین بستری برای فروش گسترده تر پدید آورده بود.

طبق اظهارات او مشتری برای خرید لوازم منزل نیاز به لمس کردن آن دادو خرید آنلاین  نیز به اطمینان، اعتماد و سابقه یک برند نیازمند است.

به گفته اورشد فروش آنلاین در تاتی هوم نیز نسبت به ضعف گذشته ای که داشته است قابل توجه شد.

او در خصوص فعالیت های برندهای معروف در شبکه های اجتماعی گفت : آنها بیشتر رصد می‌کنند و به دنبال این هستند ‌که جامعه را خوشحال کنند چون از نظر روانی جامعه نیازمند آرامش است .در کنار همه اینها که بخشی از مسئولیت اجتماعی است،  برخی برند ها آغاز به تولید محصولاتی نظیر ماسک کرده اند چرا که این هم بخشی از نیاز جامعه است.

قائم مقام شركت زيوان تجارت گلديس به تحریم های سختگیرانه اعمال شده بر کشور نیز اشاراتی داشت. از نظر او تعامل دوطرفه و بازنگری در قراردادها بین مراکز تجاری وبرندها از اهمیت بالایی برخوردار است، در غیر این صورت روزگار سختی در پیش خواهد بود.

او با بیان اینکه فروش الویت امروز ما نیست تصریح کرد: ما در تاتی هوم تلاش کرده ایم تا خواسته های مشتری را برطرف کرده و همراه با ترند بازار پیش برویم.

او در خاتمه صحبت هايش احتمال تعديل نيرو در اين شرکت را رد كرد و بر ضرورت ايجاد بسترهاي مناسب براي ايجاد اطمينان و آرامش و آسايش مردم تاكيد كرد.

 

 

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , برند , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزحرید خاورمیانه , هلدینگ زیوان تجارت گلدیس

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان