لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای رامین جوانرود مدیرعامل برند بادی اسپینر

لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای رامین جوانرود مدیرعامل برند بادی اسپینر
لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای رامین جوانرود مدیرعامل برند بادی اسپینر

 

جناب آقای رامین جوانرود مدیرعامل برند بادی اسپینر در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه  ویدئو)

آقای رامین جوانرود مدیرعامل برند بادی اسپینر که 40 شعبه را در اختیار دارد و به طور جدی درحال تقویت زیرساخت های آنلاین است گفت: فروش آنلاین هنوز به قدرت لازم درمیان برندها دست پیدا نکرده است و شرایط پیش آمده باعث شد تا تمرکز روی تقویت بسترسازی های فروش آنلاین بیشتر شود.

بنابر اظهارات او کرونا یک بحران جهانی است که تمامی بیزینس ها را باخود درگیر کرده است. دراين ميان برندهای نوپا می توانند از تجربیات برندهای باسابقه استفاده کنند و با امید و تلاش به کار خود ادامه دهند. زیرا ما درگذشته نیز چالش های بسیاری را پشت سر گذاشته ایم به همین دلیل بحران کرونا نیز امکان تبدیل تهدیدها به فرصت را دارد.

او ابراز امیدواری کرد تا شش ماهه دوم سال  مشکلات پیش آمده حل شوند تا امکان تجربه شرایط مطلوب فراهم شود و ادامه داد: ما تعهداتی را داریم که  برای پوشش دادن هزینه ها موظف به عمل کردن به آن ها هستیم. ما نیز کاهش تولید را تجربه می کنیم اما تمام توانمان را برای  جبران ضررهای وارده به کار خواهیم گرفت.

مدیرعامل برند بادی اسپینر پرسنل این برند را از اعضای یک خانواده برشمرد و افزود: هزینه های بسیاری برای آموزش به صرف رسیده (البته این آموزش ها در بحران کرونا نیز اجرا می شود)و نیروهای انسانی سرمایه های یک شرکت هستند.

آقای رامین جوانرود از مشخص بودن بازار هدف و تغییر استراتژی تولیدات برند بادی اسپینر سخن گفت و اعلام کرد:ما قصد پیشروی به سوی "مد پایدار و اخلاقی" را داریم تا از تولید بیش از اندازه کالا جلوگیری کنیم.

 

او گفت: طی چندسال گذشته تامین مواد اولیه برای ما یک بحران بود اما کارخانجات نساجی کشور هم رشد کردند و این امیدوراری ایجاد شد  تا این کارخانه ها نیز از بحران پیش آمده استفاده مناسبی ببرند و با ارائه توليدات باکیفیت امکان بهره مندی مارا از مواد اولیه داخلی فراهم کنند.

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , ریتیل , برند بادی اسپینر

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان