لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای دامون نوذری مدیر تعالی سازمانی برند سفیر

لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای دامون نوذری مدیر تعالی سازمانی برند سفیر
لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای دامون نوذری مدیر تعالی سازمانی برند سفیر

 

جناب آقای دامون نوذری مدیر تعالی سازمانی برند سفیر در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه  ویدئو)

آقای دامون نوذری معاون تعالی سازمان برند سفیر با بیان اینکه از حدود 3 سال قبل برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای فروش آنلاین برند سفیر داشته انجام شده است گفت: نگاه مدیریت مجموعه ایفای نقش فروشگاه اینترنتی سفیر به مانند یک فروشگاه فیزیکی بود. ما نیز برای نزدیک‌تر شدن فروش اینترنتی به فروش فیزیکی برنامه‌های جذاب گوناگونی را در فضای مجازی داشته‌ایم.

او با اشاره به مثبت بودن روند فروش اینترنتی نسبت به ماه‌های گذشته، پیرامون احتمال تعدیل نیرو به مهندس کشاورز گفت: فرآیند جذب منابع انسانی در سفیر از ابتدا به نحوی است که تمامی افراد بنابر ارزش افزوده‌ای که  برای مجموعه خواهند داشت، جذب می شوند. در شرایط کنونی نیز ما پرسنل سفیر را به سمت دیجیتالی شدن حرکت داده ایم. به همین دلیل برند سفیر برنامه‌ای برای تعدیل نیرو ندارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها این موضوع را تجربه نکنیم.

 توانمندسازی مهارت‌های حرفه ای در فروش  و توانمندسازی مدیران در حوزه رهبری عنوان دو پروژه اجرایی شده در سفیر است که دامون نوذری در میان صحبت‌های خود به آن‌ها اشاره کرده و افزود: ما از ابتدای سال 99 از طرق گوناگون با پرسنل در ارتباط بوده ایم.

بنابر گفته های معاون تعالی سازمان برند سفیر؛ حفظ سلامتی، امنیت خاطر وآرامش فکری کارکنان، مشتریان  وذی نفعان این برند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . به همین دلیل از همان روزهای نخست اسفندماه 98، کمیته ای برای بازدید از فروشگاه ها درراستای اهتمام ورزی بر رعایت تمامی اصول لازم برای مقابله با کرونا تشکیل شده است.

او درمیان صحبت هایش از احتمال تغییر در سبد خرید مشتریان سفیر سخن گفت و پیرامون مبحث قیمت گذاری ادامه داد: پس از انجام بررسی های لازم  و درصورت رسیدن به نتیجه؛ احتمال تجدیدنظر در قیمت برخی کالاها وجود دارد . همچنین با تصمیم هایی که برای همکاری با برندهای داخلی گرفته شد، ما در فروشگاه های سفیر استندهایی را برای ارائه محصولات باکیفیت داخلی در اختیار مشتریان قرار داده ایم.

« اولویت ما برآورده کردن نیاز مشتری است » این جمله ای است که معاون تعالی سازمان برند سفیر اعلام کرد و گفت: تلاش میکنیم تا در سال 99 این هدف را محقق کنیم. همچنین سبد محصول جدیدی را هم برای طیف دیگری از مشتریان خواهیم داشت.

از دیدگاه او با توجه به تغییراتی که بحران کرونا در دنیا ایجاد کرده است؛ طبیعتا برای بازگشت به حالت عادی نیاز به گذشت زمان است که حداقل در فصل بهار نمی توانیم نسبت به این موضوع خوشبین باشیم.

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزحرید خاورمیانه , ریتیل , مراکرخرید , لایو آموزشی , برند سفیر

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان