لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای احسان اویسی نژاد مدیرعامل مرکزخرید اپال

لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای احسان اویسی نژاد مدیرعامل مرکزخرید اپال
لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای احسان اویسی نژاد مدیرعامل مرکزخرید اپال

 

جناب آقای احسان اویسی نژاد مدیرعامل مرکز خرید اپال سعادت آباد در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه  ویدئو)

آقای احسان اویسی نژاد مدیرعامل مرکزخرید اپال سعادت آباد در گفت وگوی آنلاین با مهندس کشاورز گفت: ما مشکلات بسیاری را طی سال های 97 و 98 پشت سرگذاشتیم ودرحالیکه امیدوار بودیم در آستانه نوروز 99 به بهترین شکل ممکن درخدمت مراجعه کنندگان باشیم با بحران کرونا مواجه شدیم که حتی افتتاحیه رسمی را هم به تعویق انداخت.

او با تاکید بر نقش های خدماتی مراکزخرید ادامه داد: بحران کرونا همه مارا غافلگیر کرد و از همان روزهای ابتدای ورودش شاهد کاهش چشمگیر ورودی در مراکز خرید بودیم. مرکز خرید اپال در این شرایط طی واکنشی سریع معافیت بهای شارژ را اعلام کرد.

آقای احسان اویسی نژاد با بیان اینکه مراکز خرید خدمات مختلفی همچون خدمات تفریحی به مردم ارائه می دهند همچون مدیرعامل کورش مال بر ضرورت تشکیل اتحادیه مراکز خرید در کشور تاکید کرد و ادامه داد: مستاجران مراکز خرید متحمل ضررهای بسیاری خصوصا در اسفندماه 98 شدند اما پویش حمایت مراکز خرید از کسبه اتفاق مبارکی را رقم زد که به نوبه خود بی سابقه بود. ما نیز در مرکز خرید اپال تلاش کردیم تا مستاجران را همراهی کنیم.

مدیرعامل مرکزخرید اپال سعادت آباد با بیان اینکه اقدامی برای تعدیل نیرو در این مجموعه صورت نگرفته است گفت: از آنجایی که هزینه های یک مرکز خرید بسیار بالا است این احتمال وجود دارد که شاهد این اتفاق در برخی از مجموعه ها باشیم که درپی آن مشکلاتی به وجود خواهد آمد.

اوبااشاره اهمیت موضوع بیمه بیکاری برای پرسنل مراکز خرید ادامه داد: بازگشایی دستوری مراکز خرید و اشتیاق کاذب آنها به بازگشایی ، کاهنده برخی مشکلات و تکثیر کننده برخی دیگر از مشکلات خواهد بود.

آقای احسان اویسی نژاد بر ضرورت همراهی مدیران مراکز خرید و مالکان با مستاجران تاکید کرد و افزود: انتظار ما این است که در دوران پساکرونا شاهد همراهی مستاجران باشیم.

 

 

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزحرید خاورمیانه , ریتیل , مرکزخرید اپال

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان