لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای محمدعلی عطارها مدیرعامل شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه

لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای محمدعلی عطارها مدیرعامل شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه
لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای محمدعلی عطارها مدیرعامل شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه

 

جناب آقای محمدعلی عطارها مدیرعامل شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدیو)

آقای محمدعلی عطارها مدیرعامل شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه با بیان اینکه راندمان این شرکت افزایشی 10 درصدی داشته است گفت: ما از قبل تجارب خوبی را در زمینه دورکاری با کشور آلمان کسب کرده ایم و پرسنل شرکت نیز در ایام نوروز در امر پشتیبانی فعالیت می کردند.

او مشتریان شرکت کیان را به چند گروه از جمله سوپرمارکتی، برندها و... تقسیم بندی کرد و ادامه داد: ما فروش اینترنتی و آنلاین را در اختیار مشتریانمان قرار داده ایم. البته برای رفع چالش های این نوع از فروش ، پرتال تامین کننده را ایجاد کردیم و فروشگاه هایی که از این پرتال ها استفاده کرند تحت هیچ شرایطی موجودی کالایشان به صفر نرسیده است.

آقای مدیرعامل شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه بازگشت رفتار مردم در موضوع خرید را به روال قبل تاحدی دور از ذهن دانست و اعلام کرد:لازم است تا فروشگاه ها در رفتارهای خود تغییراتی ایجاد کنند.

از دیدگاه آقای محمدعلی عطارها، نرم افزارها می توانند وفاداری مشتریان را حفظ کنند. همچنین حفظ نیرو انسانی در شرکت های نرم افزاری از اصولی ترین کارها است که با وجود شرایط اقتصادی حاکم امر راحتی نیست و در میان برخی شرکت های نرم افزاری دچار چالش خواهند شد.

مدیرعامل شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه به نقش حیاتی نرم افزارها اشاره کرد و افزود: شرایط صنعت ریتیل در پسا کرونا مناسب خواهد بود.

او در اظهارات خود ضمن اشاره به نقش موثر راهکارهای RFID در افزایش فروش اعلام کرد: طراحی نرم افزارهای کیان متناسب با نیاز مشتریان بوده و تفاوتی با استانداردهای جهانی ندارد.

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا , ریتیل , لایو آموزشی , شرکت نرم افزاری

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان