لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با خانم پریسا رادمهر مدیرعامل شرکت توسعه یکپارچه ایلیا و نماینده انحصاری شرکت فوکس erp

لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با خانم پریسا رادمهر مدیرعامل شرکت توسعه یکپارچه ایلیا و نماینده انحصاری شرکت فوکس erp
لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با خانم پریسا رادمهر مدیرعامل شرکت توسعه یکپارچه ایلیا و نماینده انحصاری شرکت فوکس erp

 

خانم پریسا رادمهر مدیرعامل شرکت توسعه یکپارچه ایلیا و نماینده انحصاری شرکت فوکس erpدر لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدیو)

خانم پریسا رادمهر مدیرعامل شرکت توسعه یکپارچه ایلیا و نماینده انحصاری شرکت فوکس erp در ایران گفت: از نخستین روزهای بروز بحران کرونا توانستیم با تعریف درست زیرساخته ها وپلت فرمی که در اختیار داشتیم، نرم افزار خودمان را توسعه داده و تیم را مدیریت کنیم.

او در ادامه از تلاش و موفقیت گروه ایلیا در مسیر ترکیب ابزار فوکس با دانش ایرانی و عرضه محصولی متفاوت صحبت کرد و ادامه داد: با وجود تمام سختی ها حداقل وقفه را در کار تجربه کردیم. همچنین تدابیر مختلفی هم برای به حداقل رسیدن امکان انتقال ویروس برای پرسنل 50 نفره گروه ایلیا اتخاذ کردیم.

مدیرعامل شرکت توسعه یکپارچه ایلیا و نماینده انحصاری شرکت فوکس erp در ایران با بیان اینکه ایران در حوزه مراکز خرید گسترش داشته است نسبت به ضعف متخصص در مدیریت یک مال ابراز تاسف کرد.

بنابر اظهارات او نزدیک به 3 دهه از فعالیت شرکت فوکس که دارای 1 میلیون 200 هزار کاربر آنلاین در منطقه منا و... است میگذرد که عملکرد خوبی را داشته وجوایز بین المللی بسیاری را نیز کسب کرده است.

خانم پریسا رادمهر در ادامه گفت وگوی آنلاین با مهندس کشاورز از توانمندی های سامانه های erp  و تمایز آن ها بر مبنای روش های بین المللی سخن گفت.

بنابر صحبت های او، گرچه تجربه حرفه ای در مدیریت مال در ایران وجود ندارد اما با استفاده از بنچ مارک های بین المللی می توان به این مهم دست یافت.

مدیرعامل شرکت توسعه یکپارچه ایلیا و نماینده انحصاری شرکت فوکس erp در ایران اعلام کرد: گروه ایلیا قسمتی ازیک کمپانی 30 ساله است که با بیش از 22 شعبه ارتباط مستقیم دارد.

او با بیان اینکه شرکت های پتروشیمی تارگت اصلی ما در ایران هستند از عدم وجود محدودیت برای برقراری ارتباط با صنایع دیگر سخن گفت و تصریح کرد: ما در سایر صنایع نیز مشتریانی داریم.

از دیدگاه مدیرعامل شرکت توسعه یکپارچه ایلیا و نماینده انحصاری شرکت فوکس erp در ایران در صورتی که یک کسب وکار در فضای اینترنت فعالیتی نداشته باشد قطعا از بازار نیز حذف خواهد شد پس بیزینس هایی موفق خواهند شد که بتوانند خدمات خود را در بستر وب ارائه دهند.

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا , پویش ملی حمایت مراکزخرید از کسبه , ریتیل , لایو آموزشی , شرکت توسعه یکپارچه ایلیا

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان