لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای امیر ریاضی مدیرعامل راتا مدیریت ایرانیان

لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای امیر ریاضی مدیرعامل راتا مدیریت ایرانیان
لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای امیر ریاضی مدیرعامل راتا مدیریت ایرانیان

 

جناب آقای امیر ریاضی مدیرعامل شرکت بهره برداری راتا مدیریت ایرانیان در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدیو)

آقای امیر ریاضی مدیرعامل شرکت بهره برداری راتا مدیریت ایرانیان گفت: هیچ نیرویی از مجموعه های تحت مدیریت شرکت راتا تعدیل نشده است. تمام تلاش ما نیز براین است تا نیروی آموزش دیده در مجموعه ها ماندگار باشند زیرا ما به مشاهده وضعیت سفید در مراکز خرید امیدوار هستیم.

او فضاهای سرگرمی، فضاهای  f&b، فوت فال و... را از موارد حائز اهمیت در مراکز خرید عنوان کرد و گفت: بار روانی خانواده ها برای حضورعزیزانشان در فضاهایی همچون شهربازی مراکز خرید همچنان وجود خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت راتا مدیریت ایرانیان با تاکید بر مدیریت دقیق و کامل زیرساخت هایی همچون e commerce و فروش دیجیتال در مراکز خرید افزود: درحال حاضر مراکز خرید نیاز به برگزاری جلسات تخصصی (هر صنف به طورر جداگانه) دارند.

آقای امیر ریاضی ضمن اشاره به برگزاری جشنواره های فروش وفروش های فوق العاده هماهنگ در مراکز خرید، تغییر در اقلام موجود در مراکز خرید و ارائه آن ها متناسب با نیازهای ضروری در بازار را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: این اقلام باید نسبت به قیمتی که دارند؛ کیفیت بالاتری نیز داشته باشند.

از دیدگاه او مجموعه های فعال در شهرهای مذهبی و توریستی تا زمان سفید شدن وضعیت شرایط مناسبی را تجربه نخواهند کرد. در این میان برخی مجموعه ها که تامین کننده نیاز سایر شهرها هستند باید در راستای حرکت به سمت سلامت محوری وبرگزاری رویدادهای جذاب اقدام کنند.

او در خاتمه صحبت هایش با مهندس کشاورز، مرکز خرید را به عنوان موجود زنده برشمرد و در ادامه از روش های گوناگون برای صرفه جویی وکاهش مصرف انرژی در این مجموعه ها مثال هایی را مطرح کرد.

تگها : خرده فروشی , مراکزخرید , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا , ریتیل

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان