لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای فريد فولادي مدير عامل همكاران سيستم

لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای فريد فولادي مدير عامل همكاران سيستم
لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای فريد فولادي مدير عامل همكاران سيستم

 

جناب آقای فريد فولادي مديرعامل شرکت همكاران سيستم در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدیو)

آقای فرید فولادی مدیرعامل شرکت نرم افزاری همکاران سیستم که بیش از 1500 نفر پرسنل در اختیار دارد و جلسات متعدد آن در بحران کرونا به صورت آنلاین قابل برگزاری است ؛ درباره موضوع دورکاری در شرکت گفت: از آنجایی که بیزینس همکاران سیستم بیزینس آی تی است و تمامی زیرساخت ها از پیش تامین شده است، این امکان طبیعتا فراهم می شود. اما باید این نکته را مدنظر قرار داد که این قبیل زیرساخت ها به صورت تدریجی  بدست می آید.

او در ادامه گفت: حدود 8 سال از عرضه نرم افزارهای تحت وب شرکت همکاران سیستم می گذرد که قابل عرضه روی اینترنت است و تمام مشتریانی که از نرم افزار جدید ما استفاده می کنند این امکان را دارند که نرم افزار را روی اینترنت آورده و به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. همچنین از آنجایی که نرم افزارهای ما چرخه کامل بیزینس این سازمان ها را ( همچون حقوق و دستمزد، انبارو...) پوشش می دهند، عملا بخش عمدهای از کارها در این نرم افزارها قابل انجام بود. ضمن اینکه امکاناتی هم در این نرم افزارها وجود دارد اما لازمه بهره مندی از آن این است که زیرساخت های اتصال به اینترنت در این شرکت ها وجود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت نرم افزاری همکاران سیستم با بیان اینکه 2 سال از ارائه نرم افزارهای ما روی

Cloud  یا همان رایانش ابری می گذرد گفت: دوستانی که از این نرم افزارها استفاده می کنند به دلیل زیرساخت هایی که سوی ما تامین شده است می توانند بدون هزینه و از راه دوراز این نرم افزارها استفاده کنند.

به گفته آقای فرید فولادی، 37 هزار شرکت کوچک از نرم افزارهای شرکت همکاران سیستم استفاده می کنند که حاکی از سطح بالای رضایت از خدمات این شرکت است. از آنجایی که سطح خدمات و محصولات شرکت همکاران سیستم متناسب با نیاز بازار تنظیم می شود، این شرکت امکان ارائه محصول برای تمام این بازار را دارد.

مدیرعامل شرکت نرم افزاری همکاران سیستم بااشاره به اینکه رایانش ابری یک مفهوم عمومی است و آنچه که توسط این شرکت عرضه می شود نرم افزارهای سازمانی روی cloud است، درباره فروش آنلاین به مهندس کشاورز گفت: کرونا باعث آشنایی وارتباط مردم با خرید آنلاین شد ومن فکر می کنم که تمامی سازمان ها باید امکان این نوع فروش را داشته باشند. اما موضوع قابل بحث این است که این فروش آنلاین به بستری متصل باشد که بتواند گردش این عملیات و اطلاعات را درون خود ایجاد کند.

از دیدگاه او ضروری است که سازمان ها تمامی مجموعه شان را در یک نرم افزار داشته باشند  و یک پارچگی ای را ایجاد کنند که علاوه بر سطح اطلاعات، عملیات را هم دربرگیرد.

مدیرعامل شرکت نرم افزاری همکاران سیستم پیرامون نرم افزارهای ERP گفت: در گذشته تصور بر این بود که ERP تنها مختص به سازمان های بزرگ است اما اپروچی (APPROACH) که امروز در ERP وجود دارد برای همه سازمان ها قابل استفاده است. همچنین یکی از دلایلی که منجر به حرکت ما به سمت CLOUD  شد ، پایین آوردن هزینه های ERP برای شرکت های متوسط بود تا امکان استفاده آنها نیز فراهم شود.

ضرورت فراهم سازی زیرساخت های فناوری برای سازمان های خرده فروشی برای 2 تا 3 سال آینده موضوع قابل اشاره دیگری توسط آقای فرید فولادی بود که در خاتمه صحبت های خود اظهار کرد: نرم افزاهای هوش مصنوعی تا چندسال آینده به شدت توسعه می یابند و اگر ما قصد استفاده از این نرم افزارها را داشته باشیم قطعا نیازمند دیتاهای مختلفی ( که پیش تر جمع اوری شده است) برای تحلیل و بررسی خواهیم بود.

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , حمایت مراکزخرید از کسبه , انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا , ریتیل , شرکت همکاران سیستم

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان