لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای علي خسرواني مدير عامل اتو خسرواني

لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای علي خسرواني مدير عامل اتو خسرواني
لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای علي خسرواني مدير عامل اتو خسرواني

 

جناب آقای علی خسروانی مدیرعامل اتوخسروانی در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدیو)

آقای علی خسروانی مدیرعامل اتوخسروانی، نمایندگی فروش برندهای خودرو که قدمتی 50 ساله دارد گفت: برندها و مجموعه هایی که قدمت بالایی دارند قطعا بحران های متعددی را پشت سرگذاشته اند که تجربه های حاصل از آنها برایشان کمک کننده خواهد بود.

او با بیان اینکه صنعت خودرو درسال 96 بحران سخت تری نسبت به کرونا را پشت سرگذاشته است ادامه داد: ما در بحران کرونا صرفا با کاهش تقاضا مواجه شدیم این درحالیست که در سال 96 علاوه بر صفر شدن میزان تقاضا، با سیل عظیمی از مشتریان منصرف و معترض روبرو بودیم. اما برای عبور از آن نسبت به نظم دهی مسائل مالی اقدام کرده و هر شعبه به صورت جداگانه هدف گزاری شد. دربحث نیروی انسانی نیز راهکار دیگری را جایگرین تعدیل نیرو کردیم.

مدیرعامل اتوخسروانی باتاکید براینکه خودورو نیاز جامعه مدرن است ونباید جزئ کالاهای لوکس طبقه بندی شود، از کاهش شدید تقاضا وفروش  در بحران کرونا یاد کرد و پیرامون موضوع توزیع گفت: نگاه ما نسبت به بحث توزیع نگاه صحیحی نیست و باید در نظر داشته باشیم که تولید، بازرگانی، توزیع و فروش همه به یکدیگر وابسته بوده ونیازمند توجه هستند.

از دیدگاه او لازمه نگهداری یک برند تنها فعالیت تجاری نیست و برای زنده نگه داشتن یک برند می توان از درآمد چندماه صرف نظر کرد اما همچنان با مخاطب در ارتباط بود.به طور کلی باید در تلاش باشیم برای زنده نگه داشتن برندی که برای آن زحمت بسیاری کشیده شده است.

بنابر اظهارات علی خسروانی، بحث کرونا به تنهایی عامل مشکلات اقتصادی درسال 99 نخواهد بود چراکه دراین دوران پول درجریان بود اما نحوه توزیع آن تغییر کرد.

مدیرعامل اتوخسروانی، در پایان این گفت وگوی آنلاین با اذعان به اینکه تنگ نظری آفت یک برند است تصریح کرد: برندها باید نقطه قوت خود را شناسایی کرده و روی آن سرمایه گذاری کنند.

 

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , مدیریت بحران , انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا , پویش ملی حمایت مراکزخرید از کسبه , ریتیل , اتو خسروانی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان