فضایی جدید برای رویاهای گوچی

فضایی جدید برای رویاهای گوچی
فضایی جدید برای رویاهای گوچی

کسب و کار بین المللی املاک «پمبروک» با خوشحالی اعلام کرد یک فضای خرده فروشی به مساحت 794 متر مربع (با احتساب فضای ذخیره سازی به مجموع 964 متر مربع) را تحت تملک خودش قرار داده و مطابق توافقات به مدت 10 سال به برند جهانی مد لوکس گوچی در قلب شهر مونیخ اجاره داده است.

خانه جدید گوچی در Maximilianhöfe  در 15 سپتامبر افتتاح شد  و در 2 طبقه قرار دارد و طیف گسترده‌ای از محصولات نمادین این برند را شامل می‌شود که پوشاک آماده مردانه و زنانه، کیف دستی، چمدان، کالاهای چرمی کوچک، کفش، جواهرات و انواع ساعت را در برمی‌گیرد.

فروشگاه جدید دارای نمایی ورودی است که ظاهر کلی ساختمان را تداعی می‌کند. فضای داخلی با نمایشگرهایش یادآور کمد دیواری است.صندلی‌های مخملی مارک گوچی و مبل‌های چرمی باعث می‌شود میهمانان و بازدیدکنندگان، خود را در خانه احساس کنند. این فروشگاه همچنین شامل مجموعه‌ای از ابتکارات سازگار با محیط‌ زیست و فناوری‌های کارآمد انرژی از جمله روشنایی LEED برای همسویی با تعهدات پایداری جهانی گوچی است.

 

 

این منطقه شعبی از برندهای ورساچه، دولچه گابانا و بوتگا را در خود جای داده و در منطقه خرده‌فروشی اصلی مونیخ و نزدیک به چندین پیوند مهم حمل و نقل قرار دارد. این به پمبروک کمک کرده تا شرکت‌های حقوقی بین‌المللی و کسب‌وکارهای جهانی را به خود جذب کند و همچنین فضای ناهارخوری به رستوران ممتاز Brenner Grill اجاره داده شده است.

افتتاح فروشگاه جدید گوچی به دنبال کارهای نوسازی اخیر در Maximilianhöfe انجام می‌شود. این، بخشی از تعهد مداوم پمبروک به مجموعه آلمانی‌اش است که برنامه‌ای برای بازسازی نما و مسیرهای پیاده‌روی عمومی را شامل می‌شود.

 

 

«کریستین بوسیلجانوف» مدیر دارایی پمبروک، می‌گوید: «ما مفتخریم که از گوچی در Maximilianhöfe استقبال می‌کنیم و همچنان به افزایش تعامل با برندها در خیابان خرده‌فروشی لوکس مونیخ ادامه می‌دهیم. از زمان به دست آوردن این ملک ما ترکیبی قوی از فضاهای خرده فروشی با عملکرد خوب را ایجاد کرده‌ایم که توسط مارک ها و مشاغل پیشرو اشغال شده. استراتژی خودمان را در جهت سرمایه گذاری روی برندهایی با کیفیت بالا در مکان‌های مناسب اجرا و بهترین افراد را جذب می‌کنیم.»

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , سرمایه گذاری , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , محیط زیست , فناوری , پوشاک مردانه , پوشاک زنانه , افتتاح , گوچی , کسب و کار بین المللی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان