فروشگاه مد در راه بورس نیویورک

فروشگاه مد در راه بورس نیویورک
فروشگاه مد در راه بورس نیویورک
رویا پردازی استارت آپ خرده فروشی مد
به گزارش پایگاه خبری "تجارت طلایی" استارت‌آپ خرده‌فروشی مد که دفتر مرکزی آن در لندن واقع شده است اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد سهام خود را در بازار بورس نیویورک عرضه کند. بر اساس آمارهای منتشر شده انتظار می‌رود ارزش این کمپانی رقمی حدود ۴ میلیارد دلار باشد. 
این استارت‌آپ در واقع از سوی یکی از فروشگاه‌های آنلاین چینی که در زمینه مد فعالیت می‌کند، حمایت می‌شود. Farfetch نام این استارت‌آپ انگلیسی است که لباس‌های با کیفیت بالا را برای فروش عرضه می‌کند. این استارت‌آپ در واقع خریداران و کاربرانش را به ۷۰۰ برند و گالری معتبر در دنیا متصل می‌کند. همچنین محصولات خریداری شده از سوی کاربران توسط این استارت‌آپ به حدود ۱۹۰ کشور در دنیا ارسال می‌شود. Farfetch از سال ۲۰۰۷ فعالیت‌های خود را در جهان آغاز کرده است.
 
اسناد ارائه شده از سوی این کمپانی روز دوشنبه توسط کمیسیون اوراق بهادار و بورسس اسالات متحده مستقر در نیویورک در اختیار عموم قرار گرفت. در مرحله اول این شرکت مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار معادل ۷۸ میلیون پوند را ثبت کرده است. به نظر می‌رسد این رقم برای اعلام حضور در نظر گرفته شده باشد و در آینده شاهد تغییر آن باشیم.
 
 
این استارت‌آپ لندنی در سال گذشته حدود ۹۳۵ هزار کاربر فعال داشته است و به نظر می‌رسد فروش این شرکت نسبت به سال گذشته ۴۳ درصد افزایش را تجربه کرده است
 
این استارت‌آپ لندنی در سال گذشته حدود ۹۳۵ هزار کاربر فعال داشته است و بنا بر گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد که فروش این شرکت نسبت به یک سال گذشته حدود ۴۳ درصد رشد و افزایش را تجربه کرده است. این شرکت در سال ۲۰۱۷ درآمد ۳۸۶ میلیون دلاری را به دست آورده است.
 
ژوزه نوس، رییس اجرایی این کمپانی سه سال پیش گفته بود که نقطه عطف این استارت‌آپ عرضه سهام به صورت عمومی است. Farfetch در سال گذشته «دیم ناتالی مسنت» را به عنوان رییس کمیته اجرایی استخدام کرد. این زن کارآفرین پیش از پیوستن به این کمپانی خرده فروشی آنلاین دیگری در زمینه مد را در لندن تاسیس کرده بود. پیوستن او به Farfetch موجب شد نگاه عموم مردم به این استارت‌آپ مثبت شود و کارشناسان نیز در این ارتباط اعلام کردند که این جابجایی می‌تواند زمینه‌ساز حضور Farfetch در بورس نیویورک شود.
 
نوس، اهل پرتغال است و زبان وب‌سایت علاوه بر انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، چینی، کره‌ای، روسی، اسپانیایی و آلمانی را نیز در بر می‌گیرد. این استارت‌آپ دفاتر زیادی در ۱۱ شهر جهان دارد و حدود ۲ هزار نفر در مجموعه این فروشگاه مد آنلاین مشغول به کار هستند.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان