عناصری برای برتری در زمینه «پاخور» مراکز خرید

عناصری برای برتری در زمینه «پاخور» مراکز خرید
عناصری برای برتری در زمینه «پاخور» مراکز خرید

عناصری برای برتری در زمینه «پاخور» مراکز خرید
به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی،پخش مستندی با موضوع «مراکز خرید در معرض انتقاد» آن هم درست یک روز قبل از هالووین، معانی زیاد و ترسناکی دارد.کارشناسان عرصه مرکزخرید اعتقاد دارند با وجود استقبال شدید سالیان اخیر از خرید آنلاین، خرید به شکل فیزیکی مانند گذشته مورد استقبال قرار نمی‌گیرد و این موضوع اصلی‌ترین فاکتور موفقیت یک مرکزخرید یا فروشگاه یعنی «پاخور» را تا آستانه نابودی پیش می‌برد.در این بین آن دسته از مراکز خریدی که توامان جاذبه خرید و تفریح را برای مشتریان فراهم می‌کنند، شانس بیشتری برای موفقیت دارند. به عنوان نمونه می‌توان به این چند مرکزخرید به عنوان برترین‌ها در عرصه جلب مشتری و حفظ پاخور اشاره کرد:

 

 

سی‌لایف (منچستر)
 مرکزخرید ترافورد با یک آکواریوم بزرگ با 5 هزار ماهی مختلف، جاذبه خاصی به وجود آورده است. همکاری این مرکزخرید با برند «سی‌لایف» در زمینه‌های تجاری و تفریحی شانس موفقیت و محبوبیتش را بالا می‌برد.

ترینتی (لیدز)
 این بازار خیابانی مخصوص اغذیه با کامیون‌ها و ون‌های مخصوص و سیار، پاخور خرید گسترده‌ای برای خودش فراهم کرده است.

 پاپ بریکستون
شاید در نگاه اول این مرکزخرید چندان جذاب و خاص به نظر نرسد اما چندمنظوره بودن و به عبارت دیگر توجه به اغذیه، باعث شده هر شهروند انگلیسی به محض احتیاج به تفریح و غذا سراغ پاپ بریکستون برود!

اینتو (میلتون کینز)
در انگلیس، اینتو یکی از چندین مرکزخریدی است که فضای گسترده‌ای را به پینگ‌پونگ اختصاص داده. در این مرکزخرید شما با یک محیط کاملا ورزشی مواجه هستید و قطعا به اندازه کافی از خرید و تفریح لذت خواهید برد.

جان لوئیس 
این مرکزخرید چنان قابلیتی دارد که شما حتی می‌توانید شب را هم بی هیچ خطری در آن به صبح برسانید. برگزاری نمایشگاه‌های متعدد، از این مرکزخرید یک نام خاص و معتبر ساخته است.

اینتو (دربی) 
این مرکزخرید برخلاف نام محلی خودش، نشانی از یک بازار محلی ندارد و به شکلی کاملا بین‌المللی اداره می‌شود. اینتو بهترین مکان برای برگزاری مراسم است و با وجود وسعت نه‌چندان زیاد، چهره‌ای کاملا بین‌المللی دارد.

دبنهامز 
بله، درست متوجه شدید! با وجود مشکلات سال‌های اخیر، دبنهامز هنوز برندی قابل اعتنا و سرگرمی‌ساز است و توانسته نظر مشتریانش را جلب کند. هر یک از مشتریان از دینهامز به عنوان یک برند جذاب یاد کرده‌اند.

چسترمارکت
این مدل قدیمی برای بهبود بازار کار خودش به شیوه سنتی روی آورده و با رستوران‌های کوچک و کافی‌شاپ‌های درجه یک جو شادی در فضای سکوت و کور خودش ایجاد کرده است.

 

 

وی آر، ای آر
استفاده از نمادهای مجازی برگ برنده این مکان خرید خاص به حساب می‌آید. این روزها بازی‌های کامپیوتری طرفداران زیادی دارد و وی آر، ای آر حداقل در محدوده خودش پیشگام عرضه و تولید انواع بازی‌های کامپیوتری است.

یرویس 
فضای مجموعه، کاملا دانش‌آموزی است اما از عناصر تکنولوژیک هم بی‌بهره نیست. وجود انواع آهنگ‌ها به «یرویس» جاذبه خاصی داده است.

تک‌ساوی 
در جایی که خرید از بعضی از مراکز خرید بسیار دشوار است، تک‌ساوی با آنالیز آماری دقیق، بهترین و درست‌ترین گزینه‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و خرید را آسان می‌کند. به همین دلیل، تک‌ساوی محبوبیت زیادی دارد.

دکتر مارتنس
فروشگاه این برند در سال 2017، قسمتی از یک برنامه موسیقی بود و اکنون نبض بازار منطقه خودش را دودستی در اختیار دارد.

سلف ریجز
سلف ریجز در واقع پلی برای از بین بردن فاصله مناطق تفریحی و خرید در یک مرکزخرید محسوب می‌شود؛ هر چند تمرکزش بیشتر روی مقوله تفریحات است و در این زمینه هم موفقیت‌های زیادی به دست آورده.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان