صداقت با پرسنل و کنترل جریان نقدی راهکار برون رفت شرکتها از بحران کرونا

صداقت با پرسنل و کنترل جریان نقدی راهکار برون رفت شرکتها از بحران کرونا
صداقت با پرسنل و کنترل جریان نقدی راهکار برون رفت شرکتها از بحران کرونا

 

 

جناب آقای بابک مصری مدیرعامل برند چرم مشهد در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدئو)

جناب آقای بابک مصری مدیرعامل برند چرم مشهد نیز میهمان دیگری بود که برای پاسخ به سوالات مهندس شاهرخ کشاورز در این گفت وگوی آنلاین حضور یافت و از اقداماتی سخن گفت که از همان روزهای ابتدایی برای افزایش ایمنی وسلامت نیروهای انسانی و پرسنل توسط این برند صورت گرفته است.

او با بیان اینکه بیشترین فشار این بحران روی نقدینگی اعمال خواهد شد به از دست رفتن فروش نوروز و مناسبت هایی همچون روز پدر و روز مادر اشاره کرد و گفت: از آنجایی که نیروی انسانی به منزله فرزند و سرمایه برای ما هستند تلاش می کنیم تا حتی الامکان تعدیل نیرو نداشته باشیم و با اقدامات ترتیب داده شده کمترین فشار روی نیروهای انسانی وارد شود.

او با تاکید بر به حداقل رساندن هزینه ها بازه زمانی در حدود 6 ماه را برای بازگشت به روال سابق متصور شد و گفت: اولویت ما باید روی محصولات پرفروش تر باشند تا بتوانیم  به روال سابق بازگردیم. در میان صحبت هایش انتظاراتی را از دولت برای حمایت از کارفرمایان و شرکت های بزرگ داشت.

مدیرعامل برند چرم مشهد پیرامون وضعیت برندهای نوپا اعلام کرد: این برندها باید با قدرت، شجاعت وامید به کار خود ادامه دهند و تمرکز بیشتری را روی فروش اینترنتی معطوف کنند . حتی می توانند با ادغام شدن با یکدیگر و همینطور ادغام شدن با برندهای بزرگتر نفعی دو طرفه را تجربه کنند. علاوه بر آن، این برندها نیاز به حمایت مراکز خرید دارند چراکه آینده ایران را خواهند ساخت.

مدیرعامل چرم مشهد در پاسخ به سوال مهندس کشاورز پیرامون تاثیر بحران کرونا بر قیمت گزاری ها گفت: تلاش ما همیشه براین بوده است تا قیمت گزاری ها علاوه برما به نفع مشتریان هم باشدو کمااینکه افزایش نرخ دلار و... تاثیر زیادی بر قیمت های ما اعمال نکرده بود. چراکه در قسمت های دیگر صرفه جویی کرده ایم. پس از بحران کرونا نیز افزایش قیمت غیرمعقولی را در محصولات چرم مشهد نخواهیم داشت.

آقای مصری ضمن اشاره به اینکه برنامه توسعه برند چرم مشهد تعطیل نمی شود و با بهبود اوضاع از سر گرفته خواهد شد اعلام کرد: شرکت ها تا مدتی با اثرات مالی این ویروس درگیر خواهند بود. لازم است تا تبلیغات به حداقل برسد و تمرکز بیشتری روی مسئولیت های اجتماعی نسبت به پرسنل وجامعه معطوف شود زیرا سرمایه گذاری خوبی برای آینده خواهد بود.

 

 

تگها : مراکزخرید , ماهنامه تجارت طلایی , برند , مهندس شاهرخ کشاورز , چرم مشهد , لایو آموزشی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان