«سرنا ویلیامز» برند جدیدی راه‌اندازی کرد

«سرنا ویلیامز» برند جدیدی راه‌اندازی کرد
«سرنا ویلیامز» برند جدیدی راه‌اندازی کرد

ورود اسطوره تنیس به دنیای زیبایی

سرنا ویلیامز، اسطوره آمریکایی دنیای تنیس یک برند جدید زیبایی به نام «وین‌‌بیوتی» شامل 91 مدل در 10محصول متمایز در دسته‌های مختلف ایجاد کرده است.

ویلیامز، بنیانگذار وین‌بیوتی می‌گوید: «بسیار هیجان‌زده هستم چون وین‌بیوتی را به دنیا معرفی می‌کنم. برای من زیبایی همیشه به معنای بیان خودم و قدم گذاشتن در بهترین نسخه‌ام بوده است. در طول زندگی حرفه‌ای‌، همیشه محصولاتی را ترکیب و هنگام سفر به نقاط مختلف دنیا، فرمول‌های خاص را ایجاد می‌کردم. از وقتی وارد دنیای حرفه‌ای شدم به محصولاتی نیاز داشتم که در تمام طول روز، آراستگی مرا حفظ کند. این هدف در وین‌بیوتی وجود دارد. اینجا زیبایی شما روز به روز محافظت و ارتقا داده می‌شود.

 

 

همه محصولات و وین‌بیوتی عمدا به اسم خاصی نام‌گذاری شدند؛ مانند مواردی که ویلیامز در کتاب زندگی‌نامه خود نوشت و قبل از بازی در رختکن به آن‌ها تکیه می‌کرد. سرنا ادامه داد: «ما می‌خواهیم زیبایی را در تمام اشکال آن جشن بگیریم تا همه بتوانند از طریق محصولات ما، خود را ابراز کنند

از زمان ملاقات مونیکا آرناودو، مدیر بازرگانی Ulta Beauty با سرنا، واضح بود اشتیاق ویلیامز به زیبایی منجر به خلق مجموعه‌ای از برند و محصولات می‌شود. این محصولات، روحیه برنده او را تجسم می‌بخشد و دیدگاه جدیدی را برای علاقه‌مندان به زیبایی به ارمغان می‌آورد. فلسفه برند جدید سرنا مبتنی بر فراگیری، مسئولیت‌پذیری، هدف‌محوری و خدمت عمومی است. شراکت کردن و سرمایه‌گذاری با سرنا به منزله زنده کردن دیدگاهش از برند و ایجاد محصولاتی واقعا کاربردی است. در واقع برند جدید، معنای چیزی است که سرنا به‌خاطرش تلاش و زندگی می‌کند؛ زیبایی و برتری! وین‌بیوتی اکنون یک سایت در دسترس و به‌طور انحصاری در 685 فروشگاه در سراسر ایالات متحده شعبه دارد.

 

تگها : خرده فروشی , تنیس , فروشگاه , سرمایه گذاری , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , محصولات آرایشی , زیبایی , آرایشی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان