سرمایه‌گذاری رونالدو در صنایع مختلف

سرمایه‌گذاری رونالدو در صنایع مختلف
سرمایه‌گذاری رونالدو در صنایع مختلف

سرمایه‌گذاری رونالدو در صنایع مختلف

روزنامه آ.اس گزارشی منتشر کرده از سرمایه‌گذاری‌های کریستیانو رونالدو، مهاجم یوونتوس. او در زمینه‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کرده است؛ از مرکز کاشت مو تا هتل.

 

 

مرکز مراقبت از مو
جدیدترین سرمایه‌گذاری این ستاره پرتغالی، شراکت با مرکز مراقبت از موی اینسپاریا است که قرار است طبق آن، یک مرکز مراقبت از مو به‌زودی راه‌اندازی شود. رونالدو 50 درصد سهام این شرکت را در اختیار خواهد داشت و جورجینا، نامزد او به‌همراه پائولو راموس، یکی از شرکای رونالدو، مدیران این مرکز خواهند بود.
اینسپاریا که در پرتغال چندین شعبه دارد، بیش از همه در زمینه کاشت مو فعالیت می‌کند و هزینه آغاز کار برای رونالدو و شرکا حدود 25 میلیون یورو بوده است. 


هتل
رونالدو هتل‌های CR7 را در همکاری با گروه هتل‌های پستانا ساخته است. پستانا شرکتی است که در حوزه اوقات فراغت و گردشگری فعالیت می‌کند. رونالدو دو هتل در پرتغال دارد که یکی از آنها در مادیرا، محل تولدش است و دیگری در لیسبون، پایتخت پرتغال. یک هتل هم در شهر مراکش کشور مغرب در سال 2020 افتتاح خواهد شد و این شرکت در تلاش است در پاریس و نیویورک هم هتل تاسیس کند.
این مهاجم سابق رئال‌مادرید همچنین مذاکراتی پیشرفته برای افتتاح دو هتل در پایتخت اسپانیا داشته است. این دو هتل در صورت موافقت مقامات، در پلازا مایور و گران‌ویا تاسیس خواهند شد اما انتقال این بازیکن به یوونتوس و همچنین ماجراهای فرار مالیاتی او ممکن است باعث شود تاسیس این دو هتل لغو شود، هرچند یکی از این هتل‌ها قرار بوده سوییت خصوصی رونالدو و خانواده‌اش باشد.

 


لباس و عطر
علاقه رونالدو به صنعت مد باعث شده او با شرکت‌های متنوعی در این زمینه به توافق برسد. پروژه اصلی او در این زمینه با شرکت ادن پارفومز بوده که منجر به تولید عطر کریستیانو رونالدو شده است. رونالدو همچنین برند لباس زیر CR7 برای بزرگسالان و کودکان را هم در اختیار دارد. او مالک شرکت تولید شلوار جین CR7 Denim است و اخیرا با شرکت دنالی همکاری کرده تا پتوهای CR7 را هم تولید کند. 

 


رستوران
رونالدو به‌همراه ستارگان دنیای ورزش و موسیقی، یعنی رافا نادال، پائو گاسول و انریکه ایگلسیاس صاحب گروه مابل کاپیتال هستند. این گروه رستوران‌های زنجیره‌ای تاتل را در اختیار دارد که در مادرید، ایبیزا و میامی شعبه دارد. ستاره یوونتوس همچنین در زلا سهامدار است که دو رستوران در ایبیزا و لندن دارد.


موزه CR7
در فونچال در مادیرا، زادگاه رونالدو، مجسمه CR7 ساخته شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند در موزه‌ای که در مجاورت آن قرار گرفته و برادرش آن را مدیریت می‌کند، جام‌ها و جوایزی که رونالدو کسب کرده را ببینند.


 باشگاه بدنسازی
رونالدو در سال 2016 با شرکت کرانچ قرارداد امضا کرد تا باشگاه‌های بدنسازی CR7 Crunch را راه بیندازد. این بازیکن پرتغالی می‌خواست 100 تا 150 باشگاه ورزشی داشته باشد اما در نهایت تنها دو باشگاه بدنسازی در مادرید افتتاح کرد.


سایر سرمایه‌گذاری‌ها
این مهاجم یوونتوس بازی‌هایی هم منتشر کرده که بیشتر در حوزه گوشی‌های هوشمند بوده است. در میان این بازی‌ها نام Cristiano Ronaldo Soccer Clash و Ronaldo Kick’n’Run هم دیده می‌شود.
جت شخصی رونالدو که گلف‌استریم مدل G200 است، 19 میلیون یورو قیمت دارد و زمانی که رونالدو با آن کاری ندارد، آن را اجاره می‌دهد. شرکت دوتون اینوست که یکی دیگر از شرکت‌های رونالدو است، این هواپیما را با قیمت 3هزار یورو در سال اجاره می‌دهد و رونالدو در سال 2018، طبق آمار مجله وانیتاتیس، یک میلیون یورو از اجاره این جت درآمد داشته است.

منبع:A.S

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان