رکوردشکنی فروشگاه مجازی اپل در فروش سال نو

رکوردشکنی فروشگاه مجازی اپل در فروش سال نو
رکوردشکنی فروشگاه مجازی اپل در فروش سال نو

فروشگاه‌ مجازی اپل در تعطیلات سال نو رکورد فروش را شکست
اپل با درآمد بیش از ۱.۲۲ میلیارد دلار در تعطیلات کریسمس و سال نو رکورد تازگی را در سودآوری به نام خود ثبت کرد.

 

 

با وجود کاهش درآمد اپل در سال ۲۰۱۸ و سقوط شدید سهام این شرکت در بازار‌های جهانی، اما اپل توانست با فروش بیش از ۱.۲۲ میلیارد دلاری در تعطیلات کریسمس و سال نو ۲۰۱۹ رکود چشمگیری در فروش ثبت کند.

جنگ اقتصادی چین و ایالات متحده آمریکا باعث افت سهام و فروش بسیاری از محصولات شرکت‌های بزرگ تکنولوژی در جهان شده ولی با این حال غول فناوری آمریکایی توانست به فروش فوق‌العاده‌ای در تعطیلات سال نو ۲۰۱۹ دست یابد. اپل اعلام کرده است: «گزارشات واصله از کاربران اپل در سراسر دنیا نشان داد مشتریان و طرفداران این شرکت در آغازین روز‌های سال ۲۰۱۹ استقبال گسترده‌ای از محصولات این شرکت کردند و بیش از ۱.۲۲ میلیارد دلار از تولیدات اپل را خریداری و دانلود کردند.»

کاربران اپ‌استور تنها در اولین روز سال ۲۰۱۹ بیش از ۳۲۲ میلیون دلار از اپلیکیشن‌های موجود در این فروشگاه مجازی را خریداری کردند. این میزان از فروش، رکورد تاریخی برای یک شرکت آمریکایی تنها در یک روز است. بازی‌های رایانه‌ای سهم بسزایی از این میزان کسب درآمد را به خود اختصاص دادند. کاربران در فاصله بین تعطیلات کریسمس و سال نو میلیارد‌ها بار بازی‌های مختلف را از اپ‌استور خریداری و دانلود کردند.

بازی‌هایی مانند PUBG، Asphalt ۹ و Monster Strike از جمله مهم‌ترین موارد دانلود بازی در فروشگاه مجازی اپل بودند. بعد از بازی‌ها، برنامه‌های کاربردی به ویژه برنامه‌های تناسب اندام با حجم دانلود بسیار زیاد رکورد انفجاری داشتند. برنامه‌هایی مانند ۱Password و Sweat and Luminosity از دسته‌ی اپلیکیشن‌های پرطرفدار کاربران در اپ‌استور بودند.

در حالی که شرکت فناوری اپل با مشکلات شدید مالی و کاهش فروش بسیاری از محصولاتش در نقاط مختلف جهان رو‌به‌رو است، فروشگاه مجازی این شرکت به داد او رسید و در وضیعت نابسامان اقتصادی اپل کمک شایانی به آن کرد.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان