رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته‌ای که گذشت

رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته‌ای که گذشت
رویدادهای برندها و مراکزخرید در هفته‌ای که گذشت

به گزارش پايگاه خبرى تجارت طلايى نيوز، طى هفته اى كه پست سر گذاشته شد، رويدادهايي را در تعدادى از مراكزخريد، فروشگاه هاى زنجيره اى و اينترنتى كشور را شاهد بوده ايم كه توضيحاتى پيرامون آن در ادامه اين مطلب آمده است

 

گشایش اُپال‌اسپورت

مرکزخرید اُپال واقع در سعادت‌آباد همزمان با ولادت باسعادت امام رضا(ع)، اُپال‌اسپورت را در طبقه ششم خود افتتاح کرد. جمعه 13 تیرماه همزمان با گشایش اُپال‌اسپورت، بازدیدکنندگان می‌توانستند از تفریحات سرگرم‌کننده آن مانند بازی گلف، دوچرخه‌سواری‌‌، پخت بیسکویت و... لذت ببرند.

 

 

 

 

جوایز تابستانی مایلی

فروشگاه آرایشی و بهداشتی مایلی در جشنواره تابستانی خود با هر 50 هزارتومان خرید یک شانس برنده شدن سفر دونفره به جزیره کیش را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. گفتنی است از 10 تا 23 تیر ماه 400 نفر می‌توانند برنده خوش‌شانس این  جایزه باشند.

 

 

جشنواره بازار مبل ایران

بازار مبل ایران در جشنواره فروش مبلمان خود که در دو مرحله برگزار می‌شود، 6 دستگاه خودروی سراتو برای برندگان خوش‌شانس در قرعه‌کشی در نظر گرفته است. مرحله اول این قرعه‌کشی 15 آبان 1399 و مرحله دوم آن 22 فروردین 1400 برگزار می‌شود.

 

 

زیلانی شو

فروشگاه‌های زنجیره‌ای زیلان در جشنواره تابستانی‌اش (HOT DAYS) که در همه شعبه‌های آن برقرار است، برخی اقلام را با تخفیف ویژه عرضه می‌کند و نام آن را حراج پاکسازی گذاشته است.

 

 

قرعه‌کشی کاشان‌مال

جمعه 13 تیرماه قرعه‌کشی بزرگ کاشان‌مال برگزار شد و یک دستگاه خودروی تیبا به برنده خوش‌شانس آن که دانشجویی از دانشگاه سراسری کاشان بود تعلق گرفت. گفتنی است این مراسم با اجرای گروه هنری کاشان همراه بود و از اینستاگرام این مرکز خرید به صورت زنده پوشش داده شد.

 

 

دوشنبه‌های اترک

جشنواره قرعه‌کشی دوشنبه‌های اترک این هفته 16 تیرماه برگزار می‌شود و به برندگان بن‌های خرید تا 400 هزار تومان تعلق می‌گیرد. برای هر 100 هزار تومان یک برگه قرعه‌کشی به خریداران داده می‌شود. مراسم قرعه‌کشی به صورت زنده از اینستاگرام اترک پخش خواهد شد.

 

 

جایزه با سفیر

برند سفیر در صفحه اینستاگرام خود با طرح یک سوال به 4 نفر که جواب درست داده بودند هدایایی تقدیم کرد. مهلت شرکت در این مسابقه تا 15 تیرماه بود.

همچنین با پیش‌سفارش عطر جدید سفیر به نام «نوید» علاوه‌بر دریافت هدیه، شانس شرکت در مراسم رونمایی عطر با نوید محمدزاده همراه با عکس و امضا، نصیب برندگان خواهد شد.

 

 

سالگرد اکوفان در اکومال

مجتمع اکومال به مناسبت اولین سالگرد افتتاحیه شهربازی خود به نام «اکوفان» 4 بن یک میلیون ریالی و 5 بن 500هزار ریالی در قرعه‌کشی خود به برندگان هدیه داد. این مراسم یکشنبه 15تیرماه به صورت زنده از اینستاگرام پخش شد.

 

 

جوایز تابستانی ‌هایپراستار

هایپراستار در جشنواره جوایز تابستانی خود که از 10 تا 23 ادامه دارد، برای برندگان 400 سفر دونفره به جزیره کیش و چندین جایزه ویژه و تخفیف شگفت‌انگیز در نظر گرفته است. هر 100هزارتومان خرید از ‌هایپرمارکت‌های ‌هایپراستار و هر 80هزارتومان خرید از سوپرمارکت‌های‌ هایپراستار، یک شانس برنده شدن به شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌دهد.

 

 

فروشگاه رفاه و روز جهانی دوربین

فروشگاه رفاه در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت روز جهانی دوربین، مسابقه‌ای تدارک دید که طی آن شرکت‌کنندگان باید با محصولات رفاه یک قاب رفاهی بسازند و آن را سوژه عکاسی کنند. به خلاقانه‌ترین عکس، یک رفاه‌کارت 200هزارتومانی هدیه داده می‌شود.

 

 

 

مسابقه ویژه دهه کرامت در شهروند

فروشگاه شهروند با مشارکت سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران(1888)، مسابقه‌ای برای شهروندان تهرانی تدارک دید که طی آن 20 سوال در 25 دقیقه مطرح می‌شود و به سه نفر اول جوایزی اهدا خواهد شد. مهلت شرکت در این مسابقه تا 21 تیرماه است.

 

 

جشنواره تابستانه یاقوت در جانبو

جشنواره تابستانه یاقوت در جانبو ویژه بازنشستگان نیروهای مسلح و اعضای باشگاه یاقوت و بارمان پارسه است که 5درصد تخفیف بیشتر علاوه‌بر تخفیف‌های معمول را به همراه دارد.  این جشنواره تا 20 تیر ادامه دارد.

 

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , فروش , ماهنامه تجارت طلایی , برند , مرکزخرید , فروشگا های زنجیره ای رفاه , بازار مبل

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان