رونمایی از ساعت هوشمند مون‌بلان

رونمایی از ساعت هوشمند مون‌بلان
رونمایی از ساعت هوشمند مون‌بلان

رونمایی از ساعت هوشمند مون‌بلان

برند مون بلان که یکی از برندهای لوکس در حوزه مد است، اخیرا از ساعت هوشمند خود به نام مون بلان سامیت 2 با نسل جدید پردازنده کوالکام برای گجت های پوشیدنی رونمایی کرده است.

نخستین ساعت هوشمندی که از پردازنده پوشیدنی اسنپدراگون 3100 بهره برده است رونمایی شد. مون بلان سامیت 2 با بهره بردن از پردازنده اسنپدراگون ویر 3100، ما را با یک  ساعت هوشمند روبرو خواهد کرد که عمر باتری بهتر، سرعت پردازش بالاتر و قابلیت های شبیه به این خواهد داشت.این ساعت با قیمت 995 دلار به فروش خواهد رسید و از مزایایی چون پردازنده اصلی جدید کوالکام و پردازنده ثانویه کم مصرف بهره برده است که طبق ادعای مون بلان در حالت Time Only این باتری دارای عمر یک هفته ای است و نمایشگر محیطی ان نیز نسبت به ساعت های هوشمند قبلی غنی تر شده است.

نمایشگر این ساعت در ابعاد  1.2 اینچی و از نوع امولد بوده و رزولوشن 390 در 390 را به نمایش در می آورد. گذشته از چیپست اسنپدراگون ویر 3100 نیز، این دستگاه مشخصات تحسین برانگیزی مانند 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 340 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده و تمام این پکیج وزنی معادل 62 گرم خواهد داشت.

حسگرهای داخل ساعت کدامند؟
اما حسگرهایی که درون این ساعت هستند از کدام نوع اند؟ ساعت جدید مون بلان تقریبا هر حسگر که فکرش را بکنید مانند کنترل کننده ضربان قلب و ژیروسکوپ، شتاب سنج، قدم سنج، ارتفاع سنج و حسگرهای سلامت … را در خود جای داده است. رمی که برای این ساعت در نظر گرفته شده است از 512 تا 1 گیگابایت افزایش یافته است و حافظه داخلی آن نیز از 4 گیگابایت به 8 گیگابایت رسیده است.
ساعت لوکس با قیمت لوکس
بدنه این ساعت هوشمند دارای 14.3 میلی متر ضخامت است که مرتبط با صفحه نمایش 1.2 اینچی است که با سیستم عامل Wear OS 2.1 کار می کند. بدنه های این ساعت در واقع بدنه هایی از جنس کربن شبه الماس، فلز دو رنگ، فلز و تیتانیوم خواهد که بر هر کدام از انها بر قیمت نهایی ساعت تاثیر خواهد گذاشت. البته این ساعت به سبب برند بودن و داشتن نام مون بلان مسلما بر نسبت به دیگر ساعت های هوشمند  قیمت بالاتری خواهد داشت. این ساعت که پس از رونمایی ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 رونمایی شده است، می تواند  بر بازار رقیب تاثیر بگذارد و مشتریان لوکس پسند را به خود جذب کند.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان