رونمايي از برند پوشاك ليونل مسي

رونمايي از برند پوشاك ليونل مسي
رونمايي از برند پوشاك ليونل مسي

رونمايي از برند پوشاك ليونل مسي

لیونل مسی، ستاره بزرگ آرژانتینی بارسلونا در این شهر از برند مخصوص پوشاک خود با نام "مسی" رونمایی کرد. او حالا در حوزه مد و لباس هم به رقابت با کریستیانو رونالدو خواهد پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دیروز نشان داد که صرفا به درخشش و حکمرانی در زمین‌های فوتبال قانع نیست و حالا نیم‌نگاهی هم به دنیای مد و صنعت پوشاک دارد. ستاره بزرگ آرژانتینی دیروز در شهر بارسلونا از برند پوشاک و لباس مخصوص خود به نام "مسی" پرده‌برداری کرد. به گزارش رسانه‌ها این برند جدید پوشاک تحت تاثیر خواهر مسی، ماریا سول، راه‌اندازی شده و او مدیریت این پروژه را برای برادرش انجام می‌دهد.

ماریا سول، خواهر لیونل مسی دیروز در جریان رونمایی از برند مسی به حضار گفت:" این رویایی است که به واقعیت تبدیل شده. من از وقتی بچه بودم تا امروز به مد و پوشاک علاقه زیادی داشتم و همیشه آرزویم این بود که با یک برند مطرح پوشاک سر و کار داشته باشم. برای همین خیلی مطالعه کردم و خودم را وقف این حرفه کردم. وقتی فرصتی مثل این بوجود می‌آید کسی مثل من باید از آن استفاده کند".

لیونل مسی در رویدادی که دیروز به مناسب رونمایی از برند او برگزار شد صحبت نکرد ولی صدها هوادار که مشتاق بودند قهرمان خود را از نزدیک ببینند در محل مراسم حاضر شده و به تشویق او می‌پرداختند.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان