رایحه‌ای از ایران در سفیر

رایحه‌ای از ایران در سفیر
رایحه‌ای از ایران در سفیر
رایحه‌ای از ایران در سفیر 
 
ایرانیان از دیرباز تاکنون 
استقبال و علاقه ایرانیان نسبت به عطر قدمتی تاریخی دارد. در واقع تاریخچه استفاده از عطر به 2500 سال قبل و به کشورمان بازمی‌گردد، زیرا مردم ایران‌ از قدیمی‌ترین مردمی بودند که از عطر و اسانس‌های خوشبو برای مراسم تجملاتی استفاده می‌کردند و این تعدد و تنوع فروشگاه‌های عرضه‌کننده عطر و ادکلن خود نشان‌دهنده علاقه دیرینه ایرانیان به خوشبویی و آراستگی است.
 
نمایندگی‌های برندهای معتبر و لاکچری در ایران روزبه‌روز در حال افزایش است، اما در این میان برای اولین‌بار شرکت سفیر که یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین عرضه‌کننده‌های برندهای معتبر عطر و ادکلن است‌، با عرضه رایحه‌ای ‌از ایران در فروشگاه‌های خود و در کنار معتبرترین برندهای دنیا دست به حمایت از کالای ایرانی با کیفیتی بالا زده است.
رایحه‌ای‌ از ایران ‌در کنار برندهای معتبر دنیا‌، نشان‌دهنده حمایت شرکت سفیر از کالای با کیفیت تولید ملی است.
مجموعه فروشگاه‌های عطر سفیر در سال 1389 با رویکرد سلف‌سرویس و مشاوره حرفه‌ای فروش با درک مشتری عطر و لوازم آرایشی، دغدغه‌ها و نیاز‌های او آغاز به کار کرد. در فروشگاه‌های عطر سفیر چیدمان همه شعبه‌ها ساده ولی متفاوت است. دیده شدن برندها به وضوح‌، قدرت و القای حس اینکه برندها قهرمانان فروشگاه‌های عطر سفیر هستند‌، برقراری ارتباط مساوی میان برندها برای جلوگیری از سردرگمی مشتری‌، ایجاد فضاهای بزرگ تبلیغاتی‌، ویترین‌های خاص و ممتاز‌ و سرویس ویژه به مشتریان از اهداف بارز مجموعه فروشگاه‌های عطر سفیر است. در فروشگاه‌های عطر سفیر شما محدودیت آزمودن ندارید! بهترین مشاوران سفیر برای زیبنده‌ترین انتخاب، برای شما و به خواست شما در کنارتان خواهند بود.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان