راه اندازی سوپرمارکت‌های جدید آمازون

راه اندازی سوپرمارکت‌های جدید آمازون
راه اندازی سوپرمارکت‌های جدید آمازون

راه اندازی سوپرمارکت‌های جدید آمازون 

آمازون سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای بیشتری باز می‌کند. بعد از موفقیت “هول فودز مارکت” و “آمازون گو”، آمازون می‌خواهد سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای دیگری فعلا در آمریکا راه بیندازد که ظاهرا با دو سوپرمارکت قبلی رقابت نخواهند کرد.

 


به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی از دویچه‌وله، شواهد حاکی از آن است که فروشگاه عظیم اینترنتی آمازون می‌خواهد فعالیت خود در زمینه تجارت مواد غذایی را توسعه دهد.به گزارش منابع آگاه از داخل شرکت آمازون، این شرکت قصد دارد بعد از “Whole Foods Market” و “Amazon Go”، یک سوپرمارکت زنجیره‌ای دیگر، برای شروع فعلا در آمریکا، راه بیندازد.به گزارش “وال استریت ژورنال” به نقل از منبعی آگاه، آمازون در نظر دارد تجارت خود در حوزه مواد غذایی را توسعه دهد و تلاش می‌کند تا آخر سال ۲۰۱۹ میلادی، اولین فروشگاه زنجیره‌ای مواد غذایی‌اش را در لس آنجلس افتتاح کند.

این منبع آگاه افزوده که آمازون تا کنون دو قرارداد اجاره دو سوپرمارکت زنجیره‌ای دیگر برای سال ۲۰۲۰ را امضا کرده است.

او هم‌چنین گفته است که سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای جدید با شرکت تابعه آمازون به نام “هول فودز مارکت” متفاوت خواهند بود ولی هنوز مشخص نیست برای این سوپرمارکت‌ها، نام آمازون استفاده خواهد شد یا نه.

هم‌زمان آمازون در حال بررسی استراتژی جدیدی است که بر اساس آن می‌خواهد فروشگاه‌های مواد غذایی محلی را بخرد.
گزارش‌ها حاکی از مذاکرات آمازون برای ایجاد سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای در مراکز خرید سانفرانسیسکو، سیاتل، شیکاگو، واشنگتن و فیلادلفیا هستند.

قرار نیست سوپرمارکت‌های جدید رقیبی برای “هول فودز مارکت” باشند. همچنین قرار است آن‌ها محصولاتی بسیار متنوع‌تر را عرضه کنند.

“هول فودز مارکت” سوپرمارکتی برای عرضه مواد غذایی با منشا طبیعی است که هیچ‌ نوع مواد افزودنی و غیرطبیعی ندارند.

آمازون سال ۲۰۱۷ این زنجیره فروشگاه‌ها را به مبلغ بیش از ۱۳ میلیارد دلار خرید. علاوه بر این، این غول اینترنتی صاحب سوپرمارکت زنجیره‌ای “آمازون گو” هم هست که در فروشگاه‌هایش از صندوق و صندوق‌دار به صورت سنتی  خبری نیست.

 

منبع:حکاک

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان