برنده خوش‌شانس قرعه‌کشی تمدن، 206 را به خانه برد

برنده خوش‌شانس قرعه‌کشی تمدن، 206 را به خانه برد
برنده خوش‌شانس قرعه‌کشی تمدن، 206 را به خانه برد

 

ایران با پیشینه چند هزار ساله یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان چرم جهان محسوب می‌شود و آثار باستانی به جا مانده از نسل‌های گذشته حاکی از آن است که ایرانیان از 1500 سال قبل از میلاد از چرم استفاده می‌کردند. خیابان علاء‌الدوله قدیم یا همان خیابان فردوسی فعلی پایتخت که از دیرباز با توجه به صرافی‌های متعدد‌، به یکی از خیابان مهم شهر تهران تبدیل شده است‌، خیابانی است که از منظر اقتصادی در شرایط مطلوبی قرار دارد. این روزها تا نام خیابان فردوسی بر سر زبان‌ها می‌آید تصویری از مغازه‌های لوکس و شیک چرم فروشی چهارراه کوشک مقابل دیدگان افراد ظاهر می‌شود‌؛ مغازه‌هایی که با تنوع محصولاتی از قبیل پالتو‌، بارانی‌، کیف‌، کفش‌، کمربند و ... هر بیننده‌ای را به سمت خود جذب می‌کنند.

در گذر از این راسته شیک و پرطرفدار مرکزخریدی با نام بازار چرم تمدن قرار دارد که همانند نامش یک بازار نسبتا بزرگ را با کافی‌شاپ و روف‌گاردن در بطن خود جای داده و در حال خدمت‌رسانی است. در سی‌امین روز از بهار 1397 و در اعیاد شعبانیه، حوالی خیابان فردوسی‌، کوچه چتری و سنگ فرش شده تمدن‌، میزبان مدیران‌، فروشندگان و مشتریان بود تا قرعه‌کشی مرکزخرید بازار چرم تمدن را در کنار هم جشن بگیرند.

اجرای موسیقی توسط نوازندگان خیابانی و استندآپ کمدی در محدوده چهارراه کوشک از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این جشنواره محسوب می‌شد که با استقبال رهگذران و افراد حاضر در آن مکان مواجه شد. این مراسم با حضور سرکار خانم بیتا صفرزاده، مدیریت مجموعه بازار چرم تمدن برگزار شد. وی در ابتدای مراسم درباره جشنواره زمستانه در بازه زمانی 3 ماهه توضیح داد که به برندگان آن وسایل آشپزخانه‌، لوازم خانگی و بن خرید کالا از مرکزخرید چرم تعلق گرفت. در ادامه این مراسم  از 30 نفر از مدیران و فروشندگان مجموعه از قبیل چرم ققنوس‌، پیکادرو‌، مشهد‌، تی چرم‌، کاسپین‌، بهپوشان‌، چرم 1 و یاس چرم  و ... درخواست به برداشتن قرعه‌ها کردند‌. آقای حمید لواسانی، مدیریت محترم فروشگاه ققنوس بن شماره 12 را به نشانه ارادت به ساحت مقدس حضرت قائم (عج) و همچنین ماه مبارک شعبان انتخاب کردند که قرعه به نام برنده خوش‌شانس، خانم پریسا مهاجر، خریدار فروشگاه انزو در آمد.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان