اهتمام «هالیدی» برای نزدیک‌تر شدن به برندهای بین‌المللی

اهتمام «هالیدی» برای نزدیک‌تر شدن به برندهای بین‌المللی
اهتمام «هالیدی» برای نزدیک‌تر شدن به برندهای بین‌المللی

 

مهرداد افراز، مدیرعامل برند پوشاک هالیدی در برنامه پایش که در تیرماه امسال از شبکه یک سیما پخش شد، گفت: «تحریم‌ها و افزایش نرخ دلار در کشور که در اصل به‌عنوان یک چالش تلقی می‌شود برای من به منزله یک فرصت بود. گرچه تعداد شعب هالیدی پیش از اعمال تحریم‌ها 285 شعبه بود و پس از آن به 200 شعبه کاهش یافت که شکست بزرگی هم به حساب می‌آید.»

او پیرامون احتمال صادرات پوشاک هالیدی در این برنامه اعلام کرد: «با امکان افتتاح دو شعبه در هرکدام از شهرهای بزرگ کشور می‌توان افتتاح دوهزار شعبه را خصوصا برای برندی همچون هالیدی که در امر تولید پوشاک ورزشی و راحتی فعالیت می‌کند، متصور شد. ضمن اینکه مقوله صادرات هنوز در پنل برنامه‌های برند هالیدی اولویت ندارد. واقعیت این است که باتوجه شرایط کنونی کشور موضوع صادرات حتی به کشورهای همجوار شرایط مساعدی ندارد و کمتر از ارزش یک برند ایرانی است.»

او از روند استخدام در برند پوشاک هالیدی به‌عنوان مهم‌ترین قسمت برای یک کارآفرین یاد کرد و گفت: «مقوله استخدام در هالیدی مراحل مختلفی داشته و زمان‌بر است. ضمن اینکه هالیدی در مجموعه خود پرسنل بسیار توانمندی دارد که بعضا به‌رغم داشتن مدارک تحصیلی در رده‌های پایین در جایگاه شغلی مناسبی قرار دارند که البته برعکس این موضوع نیز وجود دارد و همه‌ و همه به عدم ارتباط لازم بین صنعت و دانشگاه بازمی‌گردد.»

مدیرعامل برند هالیدی درباره اتاق فکر این برند گفت: «اتاق فکر برند هالیدی ترکیبی از افراد عمل‌گرا و ایده‌پرداز است تا بتوانند در کنار هم و با انجام یک کار تیمی درصد خطا را به پایین‌ترین میزان کاهش دهند.»

بنابر صحبت‌های دکتر افزار سرویس‌دهی محصولات هالیدی به‌گونه‌‌ای است که امکان بررسی و بازپس‌گیری کالا حتی پس از خرید نیز وجود دارد. ضمن اینکه تیم مهندسی این برند تلاش کرده است در مسیر تولید پوشاک ورزشی، خانگی و ست خانواده باکیفیت ایرانی به برندهای برتر بین‌المللی نزدیک شود.

 

 

تگها : پوشاک , خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , ریتیل , برند هالیدی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان