افزایش ۶۰ درصدی صادرات کفش در سال گذشته

افزایش ۶۰ درصدی صادرات کفش در سال گذشته
افزایش ۶۰ درصدی صادرات کفش در سال گذشته

افزایش ۶۰ درصدی صادرات کفش در سال گذشته

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال گذشته شاهد افزایش ۶۰درصدی صادرات کفش در کشور و کاهش ۷۷ درصدی واردات بودیم و این رقم در مورد پوشاک ۶درصد افزایش صادرات و ۳۱درصد کاهش واردات است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت طلايى نیوز، رضا رحمانی در پنجاه و دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که با حضور استاندار تهران و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی در اسلامشهر برگزار شد، طی سخنانی گفت: جمعیت اسلامشهر از بسیاری از استان های کشور بیشتر است و نباید شهرستان های استان تهران و دیگر نقاط کشور را را با یک متر اندازه گرفت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دشمن پیش بینی می کرد، واحدهای صنعتی کشور ما در ۶ ماه دوم سال گذشته تعطیل شود، افزود: اما در حال حاضر بسیاری از واحدهای صنعتی فعال هستند، البته واحدهایی نیز تعطیل شد
آنطور که در خبرگزاری مهر آمده است، رحمانی گفته است: هرکس به هر دلیل در جلوی پای تولید سنگ اندازی کند، هم صدایی با دشمن است و باید رسوا شود، اگر کسی روحیه جهادی ندارد، نباید وارد میدان شود، مسئولین تا زمانی که مسئولیت دارند، باید خود را وقف ملت کنند.
او حفظ وضع موجود را قدم اول در رونق تولید دانست و افزود: تولید و اشتغال در کشور بسیار اهمیت دارد، بسیاری از صنایع، به ویژه پوشاک و صنعت نساجی در نزدیک تهران قابل اجرا است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: واردات نساجی کشور در سال ۹۷ به مقدار ۳۱ درصد کاهش یافته و صادرات ما ۶ درصد افزایش یافته است، در مورد کفش شاهد ۶۰ درصد افزایش صادرات و ۷۷ درصد کاهش واردات بودیم، که نشان دهنده این است، که در صنعت نساجی و پوشاک موفق بودیم، تهران یکی از قطب های این صنعت است و باید هر کاری می توانیم، انجام دهیم، تا واحدهای نساجی و پوشاک تقویت شود.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان