افزایش فروش علی بابا

افزایش فروش علی بابا
افزایش فروش علی بابا
 
دوران رونق علی بابا تازه شروع شده است 
افزایش فروش علی بابا
به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی به نقل از آی تی ایران،شرکت علی بابا روز پنج شنبه، درآمد دو رقمی سه ماه اخیر خود را منتشر کرد که نشان می‌دهد این شرکت در مسیر رشد و سوددهی بالایی قرار دارد. به گفته یک تاجر به نام بوریس اسلاسبرگ، که مدیرعامل شرکت FX strategy نیز هست، شرکت چینی حوزه تجارت الکترونیک علی بابا در ابتدای سیر رونق و سوددهی است. وی برای این ایده، دلایل زیر را عنوان کرد:
علی بابا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیاست که سرمایه بازاری معادل 500 میلیارد دلار دارد اما از آنجاییکه شامل کسب و کارهای مختلف است، سرمایه گذاران پتانسیل‌های این شرکت را به درستی درک نمی‌کنند.
علی بابا، دامنه بیزنسی گسترده‌ای دارد. از خرید آنلاین گرفته تا نسل جدید فروشگاه‌های حضوری، شیوه‌های نوین پرداخت و حتی پردازش ابری. اما اگر بخواهید دقیق‌تر بدانید، این شرکت تمام سود خود را از تجارت اصلی خود تهیه می‌کند که نشان از موفقیت بالای این کسب و کار دارد.
درآمد این شرکت سالیانه 61 درصد افزایش داشته که دستاورد خیره کننده‌ای محسوب می‌شود و همچنین جریان آزاد نقدینگی شرکت، طی 4 سال گذشته بیش از 400 برابر شده است.
سهام شرکت علی بابا به دلیل وقوع تنش بین روابط آمریکا و چین- دو ابر قدرت اقتصادی برتر دنیا-تحت تاثیر قرار گرفت است اما هر سهم از علی بابا به دلیل تنش‌های موجود بین آمریکا و چین، به زیر 200 دلار رسیده است و اگر این روند ادامه پیدا کند و ارزش هر سهم به زیر 150 دلار برسد، شرایط ایده آلی برای خرید سرمایه داران و سرمایه گذاری‌های بلند مدت 3 تا 5 ساله ایجاد خواهد شد.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان