افتتاح نسل جدید فروشگاه‌های سامسونگ ایران

افتتاح نسل جدید فروشگاه‌های سامسونگ ایران
افتتاح نسل جدید فروشگاه‌های سامسونگ ایران

اندرزگو میزبان صدمین شعبه سامسونگ

افتتاح نسل جدید فروشگاه‌های سامسونگ در ایران

در مراسمی که با حضور خبرنگاران و مدیران سامسونگ در بلوار اندرزگوی تهران و محل فروشگاه جدید سامسونگ برگزار شد، این شرکت بزرگ کره‌ای علاوه بر افتتاح بزرگ‌ترین فروشگاه موبایل سامسونگ در خاورمیانه، دو گوشی جدید سری گلکسی خود یعنی نوت 9 و گلکسی A9 را هم به‌صورت رسمی برای بازار ایران رونمایی کرد.

 

در ابتدای این مراسم، مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی سامسونگ ضمن خوش آمدگویی به حضار گفت: خیلی خوشحالیم که یک بار دیگر برای معرفی محصولات جدید سامسونگ در کنار شما هستیم. وی سپس به اعلام برنامه‌ها پرداخت که نخستین فرد، بام سوک هونگ، مدیر عامل دفتر ایران بود که برای سخنرانی بر روی صحنه آمد و با اشاره به آنکه سامسونگ همیشه متعهد به رعایت کیفیت، تعالی و نوآوری بوده، افزود: اینجا در ایران ما یک تعهد دیگر هم داریم و اینکه در روزهای سخت هم در کنار هواداران خود بمانیم.
هونگ ادامه داد: دلیلی برای اثبات این تعهد، افتتاح پیشرفته‌ترین فروشگاه تجربه سامسونگ در خاورمیانه، در این مکان است. این فروشگاه نمایشگاهی از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا و سومین نمونه از این نسل فروشگاه‌های سامسونگ در جهان است که مراجعه کنندگان در آن می‌توانند تجربه‌ای فراگیر از محصولات سامسونگ داشته و سبک زندگی‌ای فراتر از آنچه تا کنون در فروشگاه‌های محصولات الکترونیکی احساس کرده‌اند، تحربه کنند. همیشه به این فکر می‌کردیم که افتتاح صدمین فروشگاه SES موبایل را چگونه متمایز کنیم و من معتقدم این فروشگاه به‌درستی شایسته صدمین فروشگاه تجربه موبایل سامسونگ در ایران است.

 

 

به نشانه قدردانی از سال‌ها حضور خود در بازار ایران می‌خواهیم در این مراسم مجموعه‌ای از محصولات جدیدمان را که برای بازار ایران آماده شده‌اند، معرفی کنیم. تقریبا نیمی از جمعیت ایران زیر ۳۰ سال سن دارند، این یعنی با جمعیتی بزرگ روبرو هستیم که به دنبال خلاقیت و نوآوری در همه جنبه‌های زندگی خود هستند. دقیقا مانند خود شما، این زنان و مردان سرشار از میل به اکتشاف، خلق و البته اشتراک گذاری ایده‌های جدید هستند.مجموعه جدید محصولات ما شامل دو نمونه از جذاب‌ترین گوشی‌هایمان است که به شما امکان می‌دهد همیشه متمایز باشید و بیشترین لذت را از تک تک لحظات زندگی‌تان ببرید.

گلکسی نوت ۹ صرفا یک گوشی هوشمند جدید نیست بلکه یک گوشی زیباست که حافظه، قدرت و ظرفیتی بیش از آنچه نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد تا زندگی‌تان، دقیقا با همان سرعتی که شما می‌خواهید و بدون کوچک‌ترین اختلالی پیش برود.
ما در مقام پیشتاز نوآوری در دنیای گوشی‌های هوشمند، درک کرده‌ایم که نوآوری‌های معنا دار تا چه اندازه برای مشتریان با ارزش است. گلکسی A9 ما اولین گوشی با دوربین اصلی چهارگانه در دنیاست، محصولی دقیقا برای عصر ما که در آن عکس، به یک زبان بین المللی برای ثبت خاطرات، روایت داستان‌ها و البته نمایش شخصیت تک تک ما تبدیل شده است؛ در نتیجه ما فناوری‌های نسل‌های آینده و جدیدترین نوآوری‌ها را در گلکسی A9 به شما عرضه می‌کنیم.

 

خیلی خوشحالم که مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمندمان که برای بازار ایران آماده شده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم و امیدواریم که تک تک شما شانس دستاوردهای بهتر، تجربیات گسترده‌تر و فرصت‌های بیشتر را با این محصولات جدید پیدا کنید.پس از مدیر عامل سامسونگ، نوبت به علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در ایران رسید تا به ایراد سخنرانی بپردازد: خیلی خوشحالم که یک فرصت دیگر بدست تا که در کنار شما باشم. سامسونگ سابقه طولانی حضور در ایران را دارد که ۲۹ سال حضور فعال و مستمر داشته‌ایم و این بدان معناست که ایران بازار بسیار مهم و راهبردی برای سامسونگ است.در طول این ۲۹ سال ما روزهای بسیار خوبی داشته و طی این چند ماهه اخیر روزهای سختی را هم سپری کرده‌ایم. در سامسونگ ما همیشه سعی کرده‌ایم محصولات‌مان را با زمان بسیار کوتاه معرفی کرده و یا در برخی موارد مانند گلکسی S9 هم‌زمان با سایر نقاط دنیا معرفی کنیم.

ما برای آنکه سلیقه کاربران ایرانی را در نظر بگیریم، دو سال است که دفتر تحقیق و توسعه را در تهران راه‌اندازی کرده‌ایم. سامسونگ حدود دو سال پیش بیکسبی را معرفی نمود که توسط دستورات صوتی، کارها را انجام می‌دهد. ما در دفتر تهران قصد داریم تا موضوعات مورد علاقه و پر طرفدار چون ورزش و هنر را به صفحه نخست بیکسبی سامسونگ آورده تا کاربران ما بتوانند با یک اشاره به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. در مرحله بعدی کاربران ایرانی خواهند توانست با زبان فارسی به دستیار بیکسبی دسترسی داشته باشند.
سامسونگ ممبرز یا باشگاه کاربران سامسونگ جایی است که هرکسی با یک شناسه سامسونگ در آن عضو می‌شود. در اینجا ما سعی در بومی سازی کرده و در چند بخش به کمک کاربران‌مان آمده‌ایم.
امروز ما در اینجا دور هم جمع شده‌ایم تا بزرگ‌ترین فروشگاه خاورمیانه سامسونگ را راه‌اندازی کنیم. این فروشگاه نه تنها بزرگ‌ترین در خاورمیانه است بلکه سومین فروشگاه در این اسلوب است که با نام SES شناخته می‌شود.ما برنامه توسعه فروشگاه‌های خودمان را با جدیت ادامه می‌دهیم و خوشحالیم در سال ۲۰۱۸ میلادی به اهداف خودمان رسیدیم و یکصدمین فروشگاه را هم در ایران افتتاح کرده‌ایم.

ظرف چند ماه گذشته مشکلاتی برای ورود کالا به کشور پیش آمد که مشمول قطعات هم می‌شد و همین امر سبب گردید تا خدمت رسانی به مشتریان زمان آن افزایش پیدا کند. ما با تعاملاتی که با سازمان‌های مربوطه داشتیم، پیشرفت‌های خوبی کسب کردیم و امیدواریم که به حالت ایده آل خودمان بازگردیم.تمام این موارد برنامه‌هایی است که سامسونگ برای بازار ایران داشته و ما کماکان تلاش خودمان را برای حضور در ایران ادامه می‌دهیم.توسلی در پایان تاکید کرد که: امروز در اینجا جمع شدیم تا معرفی جدیدترین محصولات سامسونگ را در بزرگ‌ترین فروشگاه خاورمیانه سامسونگ جشن بگیریم.

نفر آخر در این بخش، کیاوش ابطحی، مدیر فنی بخش موبایل سامسونگ بود که برای معرفی دو گوشی این کمپانی به روی صحنه آمد و گفت: جدا از آنکه هر برندی هواداران خودش را دارد اما این میان یک سری مشکلات و گلایه‌هایی است که بین کاربران تمام گوشی‌های مشترک به‌نظر می‌رسد. سامسونگ امسال بر روی همین گلایه‌ها انگشت گذاشت تا بتواند نقاط ضعف گوشی‌های هوشمند را تبدیل به نقطه قوت خود کند. برای همین یک سری نظرسنجی بین کاربران شبکه‌های اجتماعی سامسونگ و خبرنگاران انجام دادیم که بیش از ۶۴۰۰ نفر در آن شرکت کردند و بالای ۷۰ درصد آن‌ها زیر ۳۰ سال سن داشتند.

اولین خواسته آن‌ها حافظه بیشتر بود و معتقد هستند تا بایستی گوشی‌ها حافظه ۱۲۸ گیگابایت و بالاتر داشته باشند. مشکل بعدی مربوط به باتری بود و مورد بعدی که بین ۵۳ درصد مشترک بوده، مربوط به دوربین است. ۳۰درصد هم تجربه کرش کردن چندین باره یک اپلیکیشن را داشتند و ۱۰ درصد هم از سرعت بارگذاری ناراضی بودند.در راستای برطرف کردن این مشکلات، سامسونگ گلکسی نوت ۹ و گلکسی A9 را معرفی کرد. کاربران نوت همیشه بیشترین توقع را از گوشی خودشان داشته‌اند و برای همین ما تلاش کردیم تا بهترین‌ها را در این محصول قرار دهیم. همیشه سری نوت به پیشرفته‌ترین‌ها مجهز بودند و ما با نوت ۹ یک بار دیگر مرزها را جابجا کردیم.

کاربران نوت اولین مشترکانی بودند که توانستند از نمایشگرهایی بزرگ استفاده کنند. ما خطوط صاف و ریز را هم با منحنی‌ها ترکیب کرده و لبه‌ها را تراش دادیم. حسگر اثر انگشت را در پشت و زیر دوربین قرار دادیم تا دسترسی به آن آسان‌تر باشد.ما برای کاربران نوت قوی‌ترین سخت‌افزارها را قرار دادیم تا بتوانند از گوشی خودشان بهترین استفاده را بکنند. برای نخستین بار گلکسی نوت ۹ دارای جدیدترین و بهترین سیستم خنک کننده است که از سیستم آب و کربن بهره می‌گیرد. از اولین سری نوت تا به امروز قلم نقش ویژه‌ای داشته و الان ویژگی‌های آن پیشرفته‌تر شده و دارای بلوتوث داخلی است. قلم نوت ۹ برای شارژ شدن تنها نیاز به ۴۰ ثانیه زمان دارد و البته برای استفاده از ویژگی‌های قبلی نیاز به شارژ ندارد.

گلکسی A9‌ محصول جدید دیگر ماست که در سه رنگ به بازار عرضه می‌شود. برای تقویت بدنه چند لایه یونیزه شده به گوشی افزوده شده است و فناوری خاصی در رنگ کردن آن به‌کار گرفته شده است.A9 دارای یک نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED است که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد. ما جای حسگر اثر انگشت را بهینه سازی کرده‌ایم و البته این گوشی مجهز به تشخیص چهره نیز است تا به سرعت قفل دستگاه را باز کند. گوشی دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و قادر است تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه جانبی را نیز ساپورت کند.

 

باتری یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران گوشی‌های هوشمند است. در A9 برای اینکه به این مشکل پایان دهیم، یک نمونه ۳۸۰۰ میلی‌آمپری را قرار داده‌ایم که با استفاده از سیستم شارژ سریع، توان خود را خیلی سریع باز می‌گرداند.عکس‌ها سبک زندگی ما را نشان داده و شاید هم سبک زندگی ما شده‌اند. مهم نیست سوژه شما چیست، با A9 تمام ابزارهای لازم را در اختیار خواهید داشت. یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی توانمند وظیفه عکس‌برداری سلفی را بر عهده دارد و به دلخواه و راحتی قادر هستید تا نور صورت خودتان را کنترل کنید.

A9 نخستین گوشی ۴ دوربینه دنیاست که شامل لنزهای اولتراواید، بزرگ‌نمایی اپتیکال، تشخیص عمق و عکاسی روزمره شما می‌شوند. دوربین ۱۹ سوژه مختلف را تشخیص داده و بسته به شرایط، بهترین نور و رنگ را تنظیم می‌کند. A9 شما را از خطاهای عکاسی هم باخبر می‌کند؛ مثلا می‌گوید یک نفر چشم بسته دارد و یا تصویر تار شده است.این دوربین زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای دارد تا هر آن چیزی که شما می‌بینید را بتواند ثبت کند. دوربین سوم قابلیت دو برابر زوم اپتیکال را فراهم می‌کند، یعنی از همان جایی که ایستادیم بدون افت کیفیت فاصله ما را نصف خواهد کرد. دوربین چهارم هم کارش تشخیص عمق است و می‌تواند با محو کردن پس زمینه، سوژه شما را در عکس برجسته‌تر کند.

پس از این صحبت‌ها، نوبت به افتتاح فروشگاه جدید سامسونگ رسید که توسط مدیران سامسونگ این امر صورت پذیرفت تا بزرگ‌ترین فروشگاه موبایل سامسونگ در خاورمیانه به‌صورت رسمی فعالیت خودش را در بلوار اندرزگوی شهر تهران آغاز کند.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان