افتتاح بزرگ‌ترین شعبه فروشگاه زنجیره‌ای لولو در «دبی مال»

افتتاح بزرگ‌ترین شعبه فروشگاه زنجیره‌ای لولو در «دبی مال»
افتتاح بزرگ‌ترین شعبه فروشگاه زنجیره‌ای لولو در «دبی مال»

گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای «لولو» شعبه جدیدی به مساحت 72هزارمترمربع در «دبی‌مال» افتتاح کرد. دبی‌مال که به‌عنوان بزرگ‌ترین مقصد خرید جهان از آن یاد می‌شود، سالانه صد میلیون بازدیدکننده دارد. این بزرگ‌ترین هایپرمارکت لولوست و ظاهرش کاملا متفاوت با موارد قبلی خواهد بود. لولو همچنین در مکان‌های جدید از تمام فناوری‌های پیشرفته استفاده می‌کند.مدیر گروه لولو گفت: «دبی‌مال باتوجه‌به موقعیتش به‌عنوان پربازدیدترین مقصد خرید، جهت آزمایش گزینه‌های پرداخت ترکیبی برای خریداران، انتخابی عالی به نظر می‌رسید.» او ادامه داد: «ما شاهد تقاضای روبه‌رشد برای محصولات بین‌المللی و طیف تخصصی براساس روندهای غذایی از سراسر جهان بوده‌ایم.» لولو به‌عنوان یک آهن‌ربای توریستی، این را در نظر می‌گیرد که بسیاری از خریداران در بازارهای دیگر خریدهای متفاوتی را تجربه کرده باشند. لولو هیچ‌گونه پوشاک یا لوازم جانبی را به‌عنوان بخشی از کالا نخواهد داشت. درعوض، فضای غذاخوری بزرگ‌تر از حد معمول و کافه‌های مجلل و گزینه‌های غذاخوری در مکان جدید وجود خواهد داشت. یوسف علی، مدیر لولو ادامه داد: «تاکید ما در دبی‌مال این است که تازه‌ترین غذاها را سرو کنیم و به خریداران این امکان را بدهد تا وعده‌های غذایی خود را همان‌جا صرف کنند. باید در نظر داشته باشیم مشتریان دبی‌مال می‌توانند بسیار متفاوت با بازدیدکنندگان معمولی مرکزخرید در امارات باشند. ترکیب کالاهای ما و ویژگی‌های موجود در فروشگاه، این را نشان می‌دهد.» فروشگاه جدید، منطقه‌ای تحت‌پوشش با جمعیت حدود 200هزار نفر را هدف قرار داده است اما این همه ماجرا نیست. به گفته مقامات لولو، تعداد زیاد گردشگر هم تاثیر فراوانی در میزان فروش خواهد داشت. البته، گزینه‌های غذایی رژیمی هم برای افراد فوق‌العاده سالم وجود خواهد داشت. برای همه ذائقه‌های ممکن در رستوران مجموعه، تنوع  به چشم می‌خورد. با این اوصاف، لولو  موقعیت خود را در مراکزخرید دبی تثبیت کرده و در سراسر دبی، اکنون 24مکان فروشگاه دارد. این مقام لولو گفت: «پوشش بهینه چیزی است که ما برای آن تلاش می کنیم. با دبی‌مال، ما در رسیدن به اهداف خود به خط پایان نزدیک‌تر هستیم

 

 

 مختصات فروشگاه جدید

این شعبه جدید بر ارائه محصولات غذایی، زیبایی، بهداشتی، لوازم‌التحریر، لوازم‌خانگی، محصولات مربوط به فناوری و گل و گیاه متمرکز است و بزرگ‌ترین هایپرمارکت مجموعه نام دارد. امکان انتخاب نحوه پرداخت هم به عهده خریداران است. لولو تاکنون 10شعبه در بحرین و 15شعبه در کویت افتتاح کرده و در راستای توسعه خودش در بازار هند هم سرمایه‌گذاری گسترده‌ای داشته است. ردپای این برند در لهستان و ایتالیا هم دیده شده و به‌طور‌کلی چشم‌انداز جدید لولو مبتنی‌بر تلاش برای ارائه محصولات منطبق با سلامت جسمانی مشتریان است. هایپرمارکت جدید در حضور یوسف علی، مدیر این برند و ثانی بن‌احمد آل‌زیودی، وزیر امور‌خارجه امارات افتتاح شد. در این شرایط، رشد هزینه خرده‌فروشی شامل اوقات فراغت و سرگرمی (29درصد)، مد (25درصد)، هایپر و سوپرمارکت‌ها (11درصد) و خرده‌فروشی (9درصد)، نتیجه افزایش بازدیدکنندگان بین‌المللی از امارات است که سال گذشته میلادی دوبرابر شد و به 14میلیون نفر رسید.

 

تگها : فروشگاه زنجیره ای , خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , فناوری , دبی مال , هایپرمارکت‌ , مشتری , لولو , فروشگاه زنجیره ای لولو

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان