افتتاح اولین شعبه تحویل حضوری بانی مد

افتتاح اولین شعبه تحویل حضوری بانی مد
افتتاح اولین شعبه تحویل حضوری بانی مد

بانی مد که یکی مرکز خرید آنلاین مد و سبک زندگی در ایران به حساب می‌آید به تازگی اولین شعبه تحویل حضوری خود را افتتاح کرده است.

عبدلله طاهری مدیر عامل این فروشگاه از ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر به مشتریان بانی مد به عنوان فلسفه تاسیس این شعبه یاد می‌کند. نحوه کار شعبه تحویل حضوری بانی مد به نحوی است که مشتریان می‌توانند بسته سفارش خود را به صورت حضوری از این شعبه تحویل بگیرند. خدمات پس از فروش و پشتیبانی بانی مد از شعبه خرید حضوری به روال سابق فروشگاه آنلاین ادامه خواهد داشت. به عنوان مثال مشتریان می‌توانند سفارشاتی را که از این شعبه و به صورت حضوری تحویل گرفته‌اند را در هر شهری که در آن حضور دارند، مرجوع کند. همچنین در این شعبه خدماتی چون گارانتی محصولات و ... نیز به مشتریان ارائه خواهد شد.

مزیت دیگری که این شعبه برای بانی مد به همراه داشته این است که عنوان یک هاب ( مرکز توزیع) عمل می‌کند که می‌تواند در تسریع سرعت ارسال سفارشات آنلاین این مجموعه اثر مثبت بگذارد.

شعبه تحویل حضوری بانی مد دغدغه افرادی که علاقه و تمایلی به خرید آنلاین ندارند را نیز برطرف کرده، چرا که افراد می‌توانند با حضو در این شعبه سوالات خود را مطرح کرده و با خیالی آسوده‌تر به صورت حضوری خرید خود را انجام دهند.

بانی مد قصد دارد در آینده تعداد شعب فروش حضوری خود را افزایش دهد و در سایر شهرستان‌ها نیز این شعب را افتتاح کند تا مشتریان بتوانند در سراسر ایران از ویژگی‌های مثبت این شعب بهره مند شوند.

آدرس این شعبه: کرج، مهرویلا، بعداز سه راه تهران، جنب پاساژ آرد، دفتر بانی‌مد

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان