«استایلیست‌ها» و «فشن بلاگرها»، بیزینس جدید مد در ایران

«استایلیست‌ها» و «فشن بلاگرها»، بیزینس جدید مد در ایران
«استایلیست‌ها» و «فشن بلاگرها»، بیزینس جدید مد در ایران

«استایلیست‌ها» و «فشن بلاگرها»، بیزینس جدید مد در ایران

درآمدزایی پر رونق برای مشاوران «چی بپوشیم»

شبکه های اجتماعی سبب شده است تا بسیاری از افرادی که پیش از روی کار آمدن این ابزارهای اطلاع رسانی و ارتباطی، امکان ارائه تخصص و تجربه و مهارت خود به صورت گسترده و ارزان و فراگیر را نداشتند، بتوانند از این اکو سیستم استفاده کرده و در بستر کارآفرینی دیجیتالی، درآمد اینترنتی داشته باشند. فشن بلاگرها، فود بلاگرها، توریسم بلاگرها، مشاوران اینترنتی، مترجمان آنلاین، مدرسان آنلاین، آشپزهای اینترنتی، طراحان دیجیتالی، مشتی نمونه خروار کسب و کارهای مجازی جذابی است که این روزها در فضای مجازی، جولان می دهند و پاسخ گوی نیازهای اطلاعاتی و خدماتی خیلی ها هستند.

 

 

دنیای مد، یکی از سردرمداران کسب و کار مجازی است. خیلی ها به دنبال آشنایی با جدید ترین ترندها در طراحی لباس مردانه و زنانه و بچه گانه هستند اما نمی دانند بر اساس قد و وزن و استایل و میمیک چهره و مراسمی که درپیش دارند، از چه پارچه و طرح و دوخت و نقشی استفاده کنند و با دنیای کنتراست ها و توازن ها و تعادل ها در طراحی مد، آشنا نیستند. به خصوص مشکل پسندان همیشه سخت گیر که کارشان دشوار تر است. دنیای مجازی، برای چی بپوشم های شما، برنامه های خوبی دارد که هم به صورت رایگان و هم پولی، در دسترس است. موضوعی جذاب برای کسانی که دوست دارند از این راه درامد زایی کنند. آن هم از لاکچری گردها.
«جلوی عنوان شغل‌شان نوشته‌اند: «استایلیست». پدیده جدید بازار کار ایران. آنها در‬ واقع ‏مشاوره‌هایی هستند که به شما می‌گویند چطور جذاب‌تر به نظر برسید! چه لباسی بپوشید؟ استیل ‏نشستن‌تان چطور باشد؟ کدام قسمت حرف زدن و فن بیان‌تان مشکل دارد؟ ژست‌های‌تان چگونه باشد و ‏‏… بعضی از آنها دفتر کار دارند و در خانه‌های مد و زیبایی یا آتلیه‌های گرانقیمت عکاسی فعالیت ‏می‌کنند و برخی دیگر مشاوره‌های آنلاین و غیر‬ حضوری می‌دهند. گشتی در هشتگ stylist‌ در اینستاگرام، نشان می دهد که چه بازار جذابی دارد.

مشتریان استایلیست‌های ایرانی ‏فقط بازیگران و ورزشکاران نیستند،  عده زیادی از جوانان و نوجوانان ‏ایرانی که دوست دارند در فضای مجازی چهره شوند، مشتریان استایلیست‌ها هستند. به جز این، ‏بسیاری از مدیران برندها و بیزنس‌من‌ها و حتی افرادی که می‌خواهند جلوی دوستان و آشنایان‌شان ‏جذاب و بااعتماد به نفس برسند، مشتریان استایلیست‌ها هستند.‏

استایلیست‌ها دستمزدهای متفاوتی دارند که از جلسه دو ساعته استایلیست‌های ارزان با ٢٠٠‌هزار ‏تومان حق مشاوره شروع می‌شود تا استایلیست‌هایی که دستمزدهای ٣ تا ٤‌میلیون تومانی دارند.

 

منبع:روزیاتو

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان